تصاویر تخریب جنوب غرب شهر عفرین توسط ارتش ترکیه

تصاویر تخریب جنوب غرب شهر عفرین توسط ارتش ترکیه
دوشنبه 9 بهمن 1396 - 17:59

تصاویر خرابی ناشی از گلوله باران منطقه جندیرس در جنوب غرب شهر عفرین در شمال غرب حلب توسط ارتش ترکیه را در این خبر مشاهده کتید.

العالم - سوریه 

"قسد" با انتشار بیانیه ای در پایگاه رسمی اش پیرامون سرنگون شدن یک پهبادش در "بلبل" در شمال شهر عفرین در شمال غرب حلب ، سخن گفت.

پایگاه اینترنتی قسد گزارش داد که نیروهای مزبور مانع تلاش ارتش ترکیه و گروه های حامی آن برای پیشروی در اطراف روستای حمام در مرز سوریه ترکیه در جنوب غرب شهر عفرین در شمال غرب حلب شدند که به کشته و زخمی شدن شماری از مهاجمین انجامید.

افراد مسلح "قسد" یک تانک ترکیه را حین درگیری با ارتش این کشور در اطراف روستای "مرعناز" در شمال حلب، منهدم کردند.

نیروهای مسلح ترکیه روز گذشته مدعی شده بود که در جریان عملیات جاری این کشور در شهر عفرین سوریه موسوم به «شاخه زیتون» تاکنون ۵۵۷ نفر از نیروهای مورد حمایت آمریکا در شمال سوریه کشته شده اند.

ارتش ترکیه از روز شنبه گذشته (۳۰ دی ماه) عملیات کنونی این کشور در شهر عفرین واقع در شمال سوریه را بر خلاف موازین بین المللی در کسب مجوز از دولت قانونی دمشق علیه نیروهای حمایت آمریکا موسوم به «شاخه زیتون» آغاز کرده است.

این در حالی است که دولت سوریه پیشتر درباره نقض حریم هوایی و تمامیت ارضی این کشور توسط ترکیه هشدار داده و این اقدام آنکارا را «تجاوز» نامیده بود.

پربیننده ترین خبرها