علویان لبنان بهای حمایت از مقاومت را می پردازند

فتنه جناح حريري در لبنان با پناه دادن به مخالفان مسلح سوری

فتنه جناح حريري در لبنان با پناه دادن به مخالفان مسلح سوری
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 09:43

طرابلس ـ لبنان(العالم)- يكي از رهبران علويهاي لبنان گفت: جناح المستقبل به رهبري سعد حريري و تكفيري ها با پناه دادن به ارتش آزاد سوريه (مخالفان مسلح نظام سوريه) كه در درگيري هاي اخير شهر طرابلس مشاركت دارند، كشور را به سوي فتنه مي برند.

"عبداللطيف صالح " مسوول اطلاع رساني حزب عربي دموكراتيك روز دوشنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: علوي ها بهاي حمايت از محور مقاومت و قانوني دانستن دولت لبنان را مي پردازند.

گفتني است درگيري هاي اخير ميان مناطق و خيابان هاي طرابلس واقع در شمال لبنان به ويژه محور جبل محسن و باب التبانه به كشته شدن 14 نفر و مجروح شدن دهها نفر منجر شد.
 
عضو رشد و از رهبران علوي هاي لبنان افزود: طرابلس صندوق پستي براي رساندن پيام به كساني است كه در صدد فتنه انگيزي در طرابلس هستند شهري كه مهد تمدنهاست.

صالح گفت: كساني كه از جنايتكاران، قانون گريزان و تروريست هايي كه با فتنه انگيزي و ارتكاب جنايت در امنيت كشور اختلال ايجاد مي كنند، طرابلس را به صندوق پستي براي ارسال پيام هاي خشونت آميز تبديل كرده اند.

این مسوول اطلاع رساني حزب عربي دموكراتيك، با بيان اين كه گروه هاي موسوم به ارتش آزاد سوريه، به رهبري رياض الاسعد در طرابلس مرتكب جنايت مي شوند، جناح المستقبل و تكفيري ها را به پناه دادن به جنايتكاران و افراد نفوذي و هم چنين به آتش كشاندن منازل و مغازه هاي علوي ها متهم كرد.

صالح گفت: باندهاي مسلح مستقر در جبل محسن وابسته به جناح المستقبل هستند اما علوي هاي لبنان، هم پيمان گروه هاي مقاومت، حزب الله ، سوريه، ايران و روسيه هستند نه آمريكا و رژيم صهيونيستي .

"رفعت عيد" دبير كل حزب عربي دموكراتيك نيز گفت: به تصميمات دولت پايبند هستيم و با وزراي دولت تماس گرفته و به آنها اطلا ع داده ايم كه چه كسي حوادث شهر را مديريت مي كند.

وي با بيان اين كه شمال لبنان به پناهگاه تروريست ها تبديل شده است، افزود: رهبر نظامي جناح المستقبل در طرابلس، خود را به باندهاي رياض الاسعد كه از سوريه به لبنان آمده، تسليم كرده است.
MKH-3-18:38

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها