خبرنگار العالم گزارش داد؛

ادامه حملات ارتش یمن به مواضع مزدوران سعودی

ادامه حملات ارتش یمن به مواضع مزدوران سعودی
يکشنبه 15 بهمن 1396 - 13:28

در عملیات ارتش یمن وکمیته های مردمی به مواضع مزدوران سعودی در استان الجوف یمن، عده ای از این مزدوران به هلاکت رسیدند و  عده ای دیگر از آنان زخمی شدند.

العالم - یمن

به گزارش خبرنگار العالم از یمن، یک منبع نظامی در یمن از کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران سعودی درعملیات نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی به مواضع آنان در الزرقه در منطقه المصلوب از توابع الجوف خبر داد.

خبرنگار العالم به نقل از منبع نظامی یاد شده افزود: توپخانه های ارتش یمن و کمیته های مردمی ، خودروهای مزدوران سعودی در التبه البیضاء در بخش المصلوب را هدف قرار دادند و آن ها را متحمل خسارات و تلفات کردند.

دراین حال، یگان های ارتش یمن و کمیته های مردمی با اجرای عملیات تهاجمی به مواضع مزدوران متجاوز در تبه القناصین در بخش الغیل، عده ای از آنان را به هلاکت رساندند یا مجروح کردند.

همچنین، یگان موشکی نیروهای ارتش یمن با شلیک موشک زلزال 1 و چند موشک کاتیوشا به مواضع مزدوران سعودی در بخش های المتون و الحزم ، عده ای از مزدوران را به هلاکت رساندند و عده ای دیگر را مجروح کردند.

شایان ذکر است؛ حمله نیروهای ارتش یمن وکمیته های مردمی به مواضع مزدوران سعودی در شمال شرق يختل و نیز در الجحمليه از توابع تعز تلفات و خسارتی به مزدوران سعودی وارد کرد.

215

 

پربیننده ترین خبرها