ائتلاف سعودی:

ایران، انصارالله یمن را تحریک می‏‌کند!/ حوثی‎ها تا امروز 95 موشک بالستیک به سمت عربستان شلیک کرده‎اند

ایران، انصارالله یمن را تحریک می‏‌کند!/ حوثی‎ها تا امروز 95 موشک بالستیک به سمت عربستان شلیک کرده‎اند
دوشنبه 16 بهمن 1396 - 18:00

ائتلاف ضد یمنی به سرکردگی عربستان سعودی مدعی شد که ایران با تجهیز «انصارالله» به سلاح، آنها را به هدف قرار دادن خطوط کشتی‎ بین‎المللی در تنگه باب المندب تشویق می‎کند.

العالم _ یمن

ائتلاف سعودی امروز طی نشست خبری مدعی شد که کامیون‌های عربستانی حامل کمک‌های غذایی و پزشکی تاکنون به دست بیش از 400 هزار یمنی رسیده است.

ائتلاف سعودی با اشاره به حمله موشکی امروز یمن به پایگاه ملک فیصل در خمیس مشیط منطقه عسیر افزود: حوثی‎ها به شلیک موشک‌هالی بالستیک به سمت اراضی سعودی ادامه می دهند که آخرین آن حمله موشکی به خمیس مشیط بوده است. حوثی‎ها تا امروز 95 موشک بالستیک به سمت عربستان شلیک کرده‎اند.

ائتلاف سعودی اعلام کرد که قایق بمب گذاری شده در دریای سرخ که از آن برای هدف قرار دادن خطوط کشتی رانی در عملیات انتحاری استفاده می شود، هدف قرار گرفته است.

ائتلاف سعودی تاکید کرد که بندر الحدیده به نقطه آغاز «حملات تروریستی» به کشتی‎ها تبدیل شده است که این نقض قوانین بین المللی است.

تجاوزات عربستان سعودی و ائتلاف آن علیه یمن به بهانه بازگرداندن قدرت به عبدربه منصور هادی، بیش از دو سال و نیم است که ادامه دارد و طی این مدت بیش از 36 هزار نفر از مردم یمن کشته و ده‎ها هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند.

یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله امروز2 فروند موشک بالستیک «کوتاه برد» و «میان برد» را به سمت پایگاه نظامی «ملک فیصل» در خمیس مشیط منطقه عسیر و مواضع شبه نظامیان ائتلاف سعودی در ساحل غربی یمن شلیک کردند.

فارس

پربیننده ترین خبرها