واکنش ارتش سوریه به حملات موشکی اخیر رژیم صهیونیستی به دمشق

واکنش ارتش سوریه به حملات موشکی اخیر رژیم صهیونیستی به دمشق
چهارشنبه 18 بهمن 1396 - 10:58

ستاد کل فرماندهی ارتش سوریه ضمن تشریح حملات موشکی رژیم صهیونیستی به ریف دمشق، این تجاوزات را تلاشهای مذبوحانه این رژیم برای بالا بردن روحیه تروریستها عنوان کرد.

العالم _ سوریه

منابع خبری سوری صبح امروز چهارشنبه از حملات موشکی رژیم صهیونیستی به برخی مواضع در ریف دمشق خبر دادند.

ستاد کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه در توضیح جزئیات این حمله اعلام کرد که در ساعت 3:42 بامداد امروز چهارشنبه جنگنده های رژیم صهیونیستی چند موشک از داخل اراضی لبنان به سوی ریف دمشق شلیک کردند.

ارتش سوریه اعلام کرد که این موشکها مواضع نظامی ارتش را در ریف دمشق هدف قرار داده بود ولی پدافند هوایی ارتش این حملات را دفع و این موشکها را منهدم کرد.

خبرگزاری سانا به نقل از ستاد کل ارتش سوریه گزارش داد که این تجاوز آشکار در راستای تلاشهای مذبوحانه و مکرر اسرائیل برای بالا بردن روحیه گروههای تروریستی است که به خاطر حملات ارتش و نیروهای مقاومت در همه مناطق سوریه از دست رفته است.

ارتش سوریه همچنین چنین اقداماتی از سوی رژیم صهیونیستی را مشوق تروریستها برای تداوم حمله به افراد غیر نظامی به ویژه در دمشق و ریف آن عنوان کرد.

ستاد کل نیروهای مسلح سوریه در پایان ضمن اعلام آمادگی برای مقابله با هر گونه تجاوز و تداوم نبرد با تروریسم تا نابودی آن و بازگرداندن امنیت و ثبات به اراضی این کشور، رژیم صهیونیستی را مسئول پیامدها و عواقب خطرناک این ماجراجویی‌های خصمانه و مکرر دانست.

در همین راستا، وزارت دفاع سوریه 19 دی ماه گذشته از مقابله با چند حمله از جانب رژیم صهیونیستی خبر داد و اعلام کرد با حمله جنگنده رژیم صهیونیستی و شلیک چند موشک سطح به سطح از جانب این رژیم مقابله کرده است. 

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حمله مذکور، از آسمان لبنان، چند موشک به سوی منطقه القطیفه در ریف دمشق شلیک کرده بودند.

 

پربیننده ترین خبرها