یمنی ها: از توطئه آمریکایی - عربی آگاهیم

یمنی ها: از توطئه آمریکایی - عربی آگاهیم
يکشنبه 21 خرداد 1391 - 18:20

صعده(العالم)شهروندان يمني در استان صعده با تأکيد بر مخالفتشان با توطئه بيرون راندن انقلابيون از ميادين شهرها، اعلام کردند که تا تحقق كامل خواسته هاي انقلاب در صحنه باقي خواهند ماند.

خبرنگار شبکه العالم از صعده گزارش داد، دهها هزار يمني در این استان در شمال يمن عليه تصميم مقام هاي كشور در زمينه تخليه ميادين از تظاهركنندگان دست به اعتراض زدند. 

ساکنان استان صده، برخی گروه های داخلي و كشورهاي همسایه را به برنامه ريزي براي به شكست كشاندن انقلاب متهم و تاكيد كردند كه به فعاليتهاي انقلابي خود تا سرنگوني رژيم و تحقق خواسته هاي مردم ادامه خواهند داد.

تظاهركنندگان با صدور بيانيه اي اعلام كردند: عده اي ادعاي انقلابي بودن دارند، اما آنها در واقع از انقلاب براي دستيابي به مقام و تحقق مطامعشان سوء استفاده كرده، و با کمک گرفتن از بيگانگان، مي خواهند انقلاب را نابود كنند. 

يك شهروند يمني به خبرنگار العالم گفت: عده اي به خاطر چند وزارت خانه كوچك يا دريافت رشوه سياسي، انقلاب را به بهايي اندك مي فروشند، و يمن را به آمريكاييها و سعودي ها واگذار مي كنند؛ اما به آنان مي گوييم که در ميادين مي مانيم، زیرا این تنها راه زنده ماندن انقلاب است.

شرکت کنندگان در این تظاهرات خشم خود را از توطئه بیرون راندن انقلابیون از ميادين و فروش انقلاب به منظور اجراي توطئه شورای همکاری تحت عنوان توافقنامه رياض ابراز کردند.

يك شهروند ديگر یمنی گفت: در يمن مردم را به جان هم انداختند، در امور كشور دخالت مي كنند و حريم مرزي كشور نقض مي شود؛ اما به رغم سلطه جويي و زياده خواهي دشمن، تا تحقق اهداف مشروع انقلاب يمن در صحنه باقي خواهيم ماند.   

شهروند ديگر يمني نيز اظهار داشت: ما به انقلاب تا تحقق اهدافمان ادامه داده، و تخليه ميادين را رد مي كنيم، زیرا این توطئه آمريكا عليه ملت يمن است.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها