سیاستمدار بحرینی: نخست وزیر باید محاکمه شود

سیاستمدار بحرینی: نخست وزیر باید محاکمه شود
دوشنبه 22 خرداد 1391 - 16:53

دبير كل جمعيت ملي دمكراتيك بحرين با اشاره به نقض حقوق شهروندان و حتي کودکان در اين کشور، بر ضرورت محاکمه نخست وزير و مسئولان دستگاه هاي امنيتي تأکيد کرد.

"فاضل عباس"روز دوشنبه در مصاحبه با شبكه العالم از نقض حقوق كودكان در بحرين خبر داد و گفت : بازداشت كودكي 11 ساله به نام "علي حسن" به دست نیروهای آل خلیفه هر گونه راه مذاکره و گفت و گو با این رژیم را می بندد.

وی افزود: زيرا خشونت هاي رژيم افزايش يافته، و رژيم آل خلیفه از همه نوع اسلحه براي قتل شهروندان استفاده مي كند .

دبيركل جمعيت ملي دمكراتيك بحرين تلاش مخالفین براي كسب قدرت را تكذيب كرد و گفت : انقلابیون اولين كساني هستند كه به خواست ملت احترام مي گذارند و خواستار به همه پرسي گذاشتن نتايج هر گونه مذاكرات و راه حل سياسي هستند اما رژيم با اين امر مخالف است .

فاضل عباس مساله حمايت اكثريت ملت از رژيم را شايعه دانست و گفت : اگر اكثريت ملت حامي رژيم است پس چرا رژيم قانون اساسي سال 2002 و نتايج مذاكرات شكست خورده قبلي را به همه پرسي نگذاشت ؟

فاضل عباس افزود: آل خليفه هيچ پشتوانه مردمي ندارد، مشاركت مخالفان در تظاهرات روز نهم مارس گذشته و ديگر تظاهرات گسترده بمثابه همه پرسي و مخالفت مردم با رژيم حاكم است .

فاضل عباس تأکید کرد: مخالفان خواستار محاكمه وزير كشور و فرمانده ارتش به جرم صادر كردن فرمان مستقيم و غيرمستقيم قتل تظاهركنندگان هستند؛ نه اینکه رژيم تعدادي افسر دون پايه دستگاه امنيتي را به صورت نمایشی محاكمه كند.

 

MKH-11-14:45



پربیننده ترین خبرها