با ارسال پیام به روحانی؛

اسد جان باختن مسافران سقوط هواپیما در ایران را تسلیت گفت

اسد جان باختن مسافران سقوط هواپیما در ایران را تسلیت گفت
دوشنبه 30 بهمن 1396 - 11:36

بشار اسد رییس جمهوری عربی سوریه در پیامی به حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان، جان باختن جمعی از هموطنانمان را در حادثه هواپیمای مسافربری تسلیت گفت.

العالم- ایران/ سیاسی 

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از سفارت سوریه در تهران در بخشی از پیام تسلیت بشار اسد به دکتر روحانی آمده است: با اندوه و حزن فراوان خبر جان باختن ده ها تن از قربانیان بیگناه در حادثه سقوط هواپیمای مسافربری ایران در جنوب استان اصفهان را دریافت کردیم.
وی در ادامه افزود: این جانب از طرف مردم سوریه و به نام شخص خود صمیمانه ترین مراتب تسلیت و خالصانه ترین همدردی های خود را به خاطر این حادثه جانگداز به جناب عالی و خانواده های داغدیده و مردم برادر ایران ابراز می دارم.
رییس جمهوری سوریه در این پیام از خداوند برای قربانیان حادثه مغفرت و رحمت واسعه و برای بستگان آنان صبر و شکیبایی مسالت کرد.
اسد در این پیام تاکید کرد: روابط برادرانه ای که دو کشور دوستمان به هم پیوند می زند، ملت های ما را در حوادث ناگوار و امیدهای خود شریک کرده و تجربه های تاریخی دو ملت ثابت نموده است که می توانند این حوادث دردناک را پشت سر گذاشته و تلاش برای تحقق آینده ای را که به آن امید دارند، ادامه دهد.
رییس جمهوری سوریه در پایان افزود: از خداوند قادر متعال مسالت دارم کشور عزیز شما را از گزندهای بد روزگار مصون بدارد.
به گزارش ایرنا، پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه 29 بهمن ماه تهران را به مقصد یاسوج ترک و در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد. 

پربیننده ترین خبرها