هشدار پلیس به برهم زنندگان امنیت و اقدامات غیرقانونی

هشدار پلیس به برهم زنندگان امنیت و اقدامات غیرقانونی
دوشنبه 30 بهمن 1396 - 22:28

سخنگوی ناجا گفت: در آستانه شهادت حضرت زهرا (س)، عوامل فریب خورده و مخلان نظم و امنیت در ادامه تجمعات اخیر خودشان در خیابان پاسداران تهران، در اقدام مذبوحانه با استفاده از یک دستگاه اتوبوس ،3 تن از دلاورمردان سبزپوش و حافظان نظم و امنیت نیروی انتظامی را که برای سامان بخشی امنیت و در تعاقب مطالبات مردمی در منطقه حاضر شدند، به شهادت رساندند.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

سردار 'سعیدمنتظر المهدی' سخنگوی ناجا با اشاره به اینکه همگان بدانند کسی را یارای تعدی به امنیت عمومی که محصول خون هزاران شهید این دیار است، نیست افزود: قاتلان در کسری از زمان دستگیر شدند و اوضاع تحت کنترل پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تسلیت شهادت این سه نیروی فداکار ،متعهد و از جان گذشته به محضر حضرت زهرای اطهر (س)، فرماندهی معظم کل قوا و ملت انقلابی و شهید پرور به ویژه خانواده معزز این شهیدان والامقام ،به برهم زنندگان امنیت ،قاطعانه هشدار می دهد که در برابر اقدامات ضدامنیتی و غیرقانونی هر فردی با هر هویتی برخورد خواهد کرد تا همگان بدانند که کسی را یارای تعدی به امنیت عمومی که محصول خون هزاران شهید خفته این دیار می باشد ، نیست.
جمعی از دراویش گنابادی عصر امروز (دوشنبه) با تجمع در خیابان پاسداران تهران محدوده کلانتری 102 ضمن ایجاد بی نظمی، ناامنی و درگیری در سطح منطقه، 3 مامور پلیس را در حین انجام وظیفه برای برقراری نظم و امنیت به شهادت رساندند.
این گروه از دراویش در جریان این اقدام تهاجمی خود برای ایجاد درگیری با مردم و نیروهای انتظامی، با یکدستگاه اتوبوس به صورت غیر انسانی در خیابان پاسداران به سمت مردم، خودروها و نیروهای انتظامی حمله کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها