مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد:

شرایط نامساعد جوی مانع پرواز 4 بالگرد به محل سانحه هوایی شد

شرایط نامساعد جوی مانع پرواز 4 بالگرد به محل سانحه هوایی شد
چهارشنبه 2 اسفند 1396 - 08:58

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار فروند بالگرد در فرودگاه یاسوج آماده پرواز به سمت محل سانحه هوایی تهران- یاسوج هستند که شرایط نامساعد جوی تاکنون مانع از پرواز آنها شده است.

العالم- ایران

امان الله جهان بین اظهار داشت: با توجه به گزارش هواشناسی مبنی بر نامساعد شدن شرایط جوی امروز در محل سقوط هواپیما تلاش می‌شود کار انتقال پیکر قربانیان هر چه زودتر انجام شود.
وی افزود: هم اینک 25 گروه تخصصی هلال احمر از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان برای یافتن اجساد سانحه هوایی تهران یاسوج به منطقه پازن پیر واقع در روستای نقل اعزام شده‌اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برخی از افراد گروه‌های تخصصی جست و جو و انتقال پیکرهای جانباختگان سانحه هواپیمایی تهران یاسوج به مدت 2 الی سه شبانه روز در برف و سرمای شدید در محل بروز حادثه حضور داشته‌اند.
تاکنون 32 پیکر مسافران سانحه هوایی تهران یاسوج پیدا شده است.
هم اینک در پاسگاه محیط بانی کوه گل ستاد فرماندهی مستقر شده است.
پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترک ولی در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.
جست‌وجو برای یافتن جانباختگان این سانحه هوایی پس از سقوط هواپیما آغاز شده بود.
پرواز شماره 3704 شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه 29 بهمن ماه تهران را به مقصد یاسوج ترک کرد.
این هواپیما هر روز یک پرواز از تهران به یاسوج و یک پرواز بر عکس داشت که به‌طور میانگین 50 تا 60 مسافر حمل می‌کرد.
روز گذشته پس از 48 ساعت جست و جو اعلام شد که لاشه این هواپیما در کوه‌های نقل در مرز بین شهرستان‌های سمیرم از توابع اصفهان و دنا در کهگیلویه و بویراحمد پیدا شد.

ایرنا 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها