تداوم حملات خمپاره ای تروریست ها به شهر دمشق

تداوم حملات خمپاره ای تروریست ها به شهر دمشق
شنبه 5 اسفند 1396 - 18:06

 تروریست های مستقر در غوطه شرقی امروز (شنبه) نیز با حملات خمپاره ای به مناطق مسکونی باب توما و بغداد شهر دمشق، چهار غیرنظامی را زخمی کردند.

العالم-سوریه

گروه های تروریستی موجود در غوطه شرقی بار دیگر با نقض توافق مناطق کاهش تنش، مناطق باب توما و بغداد در شهر دمشق را با چند گلوله خمپاره هدف قرار دادند که در اثر آن خسارت هایی به اموال شهروندان سوری و زیرساخت های عمومی وارد شد. 
گروه های تروریستی روز گذشته نیز در حملات خمپاره ای به مناطق المزه 86، برزه، الجورة، رکن الدین، القابون و جرمانا در دمشق پایتخت سوریه 3 غیرنظامی را کشته و60 نفر دیگر را زخمی کردند.
همچنین تروریست ها دو روز قبل نیز با شلیک چند گلوله خمپاره به شهر دمشق و اطراف آن سه نفر را کشته و 28 نفر را زخمی کردند. 
سه شنبه گذشته نیز در حملات خمپاره ای گروه های تروریستی به مناطق القصاع، الزبلطانی، باب توما، باب السلام، امویین و جرمانا در غوطه شرقی دمشق، 11نفر کشته و 49 نفر دیگر نیز زخمی شدند. 
ایران، روسیه و ترکیه 14 اردیبهشت 96 و در چهارمین دور از مذاکرات حل بحران سوریه در آستانه قزاقستان، توافق ایجاد مناطق امن در سوریه را با هدف کاهش تنش امضا کردند که یکی از این مناطق غوطه شرقی بود. 
دمشق در همان روز با امضای توافقنامه ایجاد مناطق کاهش تنش، آن را پذیرفت. 
برخی از شهرک ها و مناطق غوطه شرقی در استان ریف دمشق محل حضور تروریست های تکفیری است که آنها از آن جا اقدام به شلیک گلوله های خمپاره به مناطق مسکونی شهر دمشق و حومه آن می کنند. 
ارتش سوریه از پنج روز گذشته عملیاتی را برای سرکوب تروریست ها در منطقه غوطه شرقی ریف دمشق آغاز کرده است. 
ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها