پیشروی ارتش سوریه و آزادسازی چندین روستا در غوطه شرقی دمشق

پیشروی ارتش سوریه و آزادسازی چندین روستا در غوطه شرقی دمشق
شنبه 12 اسفند 1396 - 18:32

ارتش سوریه در غوطه شرقی دمشق در حال پیشروی و آزادسازی این مناطق از دست تروریست هاست.

خبرنگار العالم در سوریه گزارش داد: ارتش سوریه و نیروهای هم پیمان، روستاها و مناطق "اوتايا ، النشابيه  و حزرما" در غوطه شرقی دمشق را از اشغال گروه های تروریستی آزاد کردند.

ارتش سوریه، خطوط دفاعی گروه های تروریستی در جنوب غوطه دمشق را درهم نوردید. 

پیشروی اخیر ارتش سوریه، عرصه را بر عناصر مسلح در دوما تنگ کرد و خطوط دفاعی اولیه عناصر مسلح را درهم شکست.

ارتش سوریه، حوش الفاضليه وحوش الصالحيه در غوطه شرقی دمشق را از کنترل تروریست ها خارج کرد.

گروه های مسلح مستقر در غوطه شرقی به منطقه القيميريه در شهر دمشق راکت  شلیک کردند. 

به گزارش العالم؛ بالگردهای ارتش سوریه جمعه شب با ادامه پخش اعلامیه بر فراز آسمان مناطق مختلف غوطه شرقی دمشق، چگونگی خروج غیرنظامیان از این منطقه را به آنها اطلاع دادند.

برخی گروه های تروریستی با گلوله باران گذرگاه های خروج غیر نظامیان، برای چهارمین روز متوالی، مانع از خروج مردم از غوطه شرقی در مدت آتش بس و در بین ساعت های 9 تا 14 می شوند.

برقراری آتش بس و بازگشایی مسیر کمک رسانی به غیر نظامیان از صبح سه شنبه (هشتم اسفندماه) در غوطه شرقی در نزدیکی دمشق اعمال شده است. بر اساس این آتش بس از ساعت 9 تا 14 از طریق گذرگاه های انسانی ایجاد شده، تخلیه مردم در مناطقی که تروریست ها در اختیار دارند، امکان پذیر است.

گروه تروریستی جبهه تحریر الشام روز جمعه نیز سه خمپاره در مسیر تردد شهروندان غوطه شرقی که به سمت گذرگاه برای خروج در حرکت بودند، شلیک کرد که باعث وحشت غیر نظامیان شد.

هجمه های تبلیغاتی نیروهای ناتو و رژیم‌های عربی وابسته به آمریکا سعی دارد از نبرد ارتش با تروریست ها در منطقه غوطه شرقی به عنوان ابزاری برای شیطنت علیه دولت سوریه و اجرای پروژه های خود برای نجات عناصر مسلح استفاده کند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها