اذعان به فریب شهرک نشینان با "گنبد آهنین"؛

انتقال موشکهای پیشرفته و دور برد به غزه

انتقال موشکهای پیشرفته و دور برد به غزه
دوشنبه 5 تير 1391 - 07:12

رسانه هاي رژيم اشغالگر با اعلام انتقال موشکهاي پيشرفته به داخل غزه تأکيد کردند، جنبش حماس اکنون مقادير بسياري موشک دور برد در اختيار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "الکس فیشمن" کارشناس نظامی روزنامه صهیونیستی "یدیعوت احرونوت" مدعی شد: "تا مدتی قبل تعداد موشکهای ایرانی فجر در غزه محدود بود؛ ولی بر اساس اظهارات مسئولان امنیتی در تل آویو، حماس توانسته است راه ها و ابزارهای ویژه ای را برای انتقال این موشکها از منطقه سینا به داخل غزه ایجاد کند .. حماس اکنون مقادیر بسیار زیادی از این نوع موشک را در اخیتار دارد، و می تواند مواضع اسرائیلی را هدف قرار دهد".

از سوی دیگر، "رؤوفین بیداتسور" کارشناس نظامی روزنامه "هاآرتص" تأکید کرد: همه ادعاها درخصوص موفقیت سامانه گنبد آهنین، توهم و به هدف فریب افکار عمومی داخل است .. زیرا میزان واقعی مقابله این سامانه با موشکها فقط 50 درصد است .. درست برخلاف ادعاهای رسانه های دیگر که می گویند 67 درصد موشکهای شلیک شده از سوی فلسطینی ها سرنگون می شود.

کارشناسان صهیونیستی تأکید دارند که گنبد آهنین توانسته است از میان 30 موشک شلیک شده به اراضی اشغالی، فقط 4 یا 5 موشک را سرنگون کند، و مقامات این رژیم بهانه های مختلفی را برای توجیه این ناتوانی و شکست بزرگ مطرح کرده اند.



کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها