متهم حادثه خیابان پاسداران به قصاص محکوم شد

متهم حادثه خیابان پاسداران به قصاص محکوم شد
دوشنبه 28 اسفند 1396 - 13:54

محمدرضا ثلاث متهم حادثه خیابان پاسداران که با یک دستگاه اتوبوس، ماموران نیروی انتظامی و دو نیروی بسیج را زیر گرفته بود، به قصاص محکوم شد.

العالم ـ ایران 

قاضی محمدرضا محمدی کشکولی رئیس دادگاه شعبه ٩ دادگاه کیفری یک استان تهران ، حکم قصاص را برای راننده اتوبوس حادثه پاسداران صادر کرد.
پس از صدور رای حالا متهم و وکیل او تا ٢٠ روز فرصت دارند نسبت به رای صادره اعتراض کنند.
محاکمه «محمدرضا ثلاث» راننده اتوبوس حادثه خیابان گلستان منطقه پاسداران در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران در سه جلسه برگزار و در نهایت به صدور رای منجر شد.

جمعی از دراویش گنابادی عصر روز دوشنبه(30 بهمن ماه) با تجمع در خیابان پاسداران تهران محدوده کلانتری 102 ضمن ایجاد بی نظمی، ناامنی و درگیری در سطح منطقه، 3 مامور پلیس را در حین انجام وظیفه برای برقراری نظم و امنیت به شهادت رساندند.
فردی به نام محمدرضا ثلاث در اقدامی شبیه تروریست های داعش با یکدستگاه اتوبوس و در حادثه ای دیگر فرد دیگری از دراویش با یک دستگاه خودروی سواری سمند در خیابان پاسداران به سمت مردم، خودروها و نیروهای انتظامی حمله کرده و آنان را زیر گرفتند.

ثلاث با یک دستگاه اتوبوس در خیابان گلستان هفتم واقع در خیابان پاسداران سه مامور نیروی انتظامی و یک بسیجی را شهید و یکی دیگر از بسیجیان را روانه بیمارستان کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها