نمره وزیر کشور به وزارتخانه خود

نمره وزیر کشور به وزارتخانه خود
چهارشنبه 1 فروردين 1397 - 11:47

وزیر کشور به کارنامه وزارت تحت امر خود در دولت های یازدهم و دوازدهم نمره داد.

العالم- ایران/ سیاسی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی در نخستین روز سال افزود: هر تصمیمی گرفته می‌شود توسط استانداران و فرمانداران در جلسات شورای اداری و شورای برنامه‌ریزی اجرایی می‌شود، نیز مسائل امنیتی ، سیاسی، اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مواد مخدر از جمله چارچوب‌های کاری وزارت کشور است که نشان می‌دهد ابعاد کاری بسیار وسیع است لذا بنده به کارکنان زحمتکش و همکارانمان در وزارت کشور نمره 18.5 می دهم.
او افزود: دیگران باید به عملکرد ما نمره بدهند؛ وقتی می‌گوییم به وزارت کشور نمره می‌دهیم اینطور نیست که این نمره را به رحمانی بدهیم بلکه این نمره در ابتدا متعلق به وزارت کشور، کارکنان و فرمانداران و استانداران باید داده شود زیرا آنها در اقصی نقاط کشور زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند چرا که هیچ دستگاهی مانند وزارت کشور بعد حاکمیتی ندارد.
وزیر مهمترین کاری که وزارت کشور در سال 96 انجام داد را در وهله اول برگزاری انتخابات و برقراری امنیت کشور عنوان کرد و افزود: مسئولیت انتخابات با وزارت کشور و شورای امنیت کشور است که بنده مسئولیت آنها را برعهده دارم لذا در این حوزه که از حوزه های اصلی ما قرار دارد بسیار موفق بوده ایم.
رحمانی فضلی در ادامه درباره برنامه های وزارت کشور در سال 97 افزود: اولویت اول‌ باتوجه به تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌های که داریم کماکان حفظ امنیت است زیرا اگر امنیت نباشد کار اقتصادی و سیاسی نخواهد بود.
وی ادامه داد: با همکاری اعضای شورای امنیت کشور و شورای تامین استان ها وضعیت مناسبی از نظر امنیت داریم و انشالله همین روند را در سال 97 داشته باشیم.
وزیر کشور تاکید کرد: در موضوع بعدی رضایتمندی مردم مورد توجه ما است و در این خصوص دستورات لازم به مدیران داده شده و پیگیر این موضوع هستیم طبق برآورد حدود 5 میلیون نفر روزانه به ادارات مراجعه دارند که اگر بتوانیم در این مراجعات رضایت نسبی داشته باشیم به طور قطع می‌تواند برای مردم خوب باشد و این موضوع را هم به استانداران و فرمانداران ابلاغ کرده ایم که با جدیت پیگیری کنند.
رحمانی فضلی در ادامه نشاط اجتماعی را اولویت بعدی وزارت کشور در سال 97 عنوان کرد و گفت: آقای رییس جمهوری به این موضوع تأکید دارند و بنده هم با توجه به دستوری که ایشان داده اند به این موضوع تاکید دارم .مردم بیش از هر چیز به امید و نشاط نیاز دارند بنابراین در طبقه بندی اولویت ها اول امنیت و سپس امید و نشاط است که وزارت کشور برای هر کدام از این موارد در سال 97 برنامه دارد.
او با بیان اینکه ما در معرض آزمون بسیار بزرگی قرار داریم تصریح کرد: خواسته بنده به عنوان وزیر کشور از مردم خوب ومسئولین، حفظ وحدت و انسجام داخلی و همدلی و همکاری با یکدیگر است. تمام توفیقات ما از اول انقلاب تاکنون مدیون انسجام و وحدت و همدلی مردم تحت منویات مقام معظم رهبری و امام راحل بوده است امیدوارم در سال جدید هم با نگاه وحدت گرایانه و انسجام و همکاری و همدلی بتوانیم سال خوبی داشته باشیم.

پربیننده ترین خبرها