شریک هندی ترامپ 150 میلیون دلار کلاهبرداری کرد

شریک هندی ترامپ 150 میلیون دلار کلاهبرداری کرد
چهارشنبه 1 فروردين 1397 - 12:05

جنجال حضور پسر بزرگ دونالد ترامپ در هند که با متهم شدن به سوء استفاده از موقعیت پدر برای پیشبرد برنامه های اقتصادی اش آغاز شد، با رسوایی شرکت هندی همکار دونالد جان ترامپ جونیور به دلیل کلاهبرداری 150 میلیون دلاری از سرمایه گذاران در ساخت برج اداری در دهلی نو تکمیل شد.

العالم - آسیا

به نقل از تارنمای خبری 'فرست پست'، رامش سانکا رئیس اسبق شرکت ساختمان سازی آریو (IREO) ادعا کرد که رئیس کنونی این شرکت با اقدامات غیر قانونی، جعل مدارک و انتشار اطلاعات نادرست، درآمد غیرقانونی بسیار بزرگی به دست آورده است.

این شرکت با همکاری شرکت ترامپ در حال ساخت یک برج اداری در منطقه 'گورگاون' در دهلی نو می باشد. آریو در سال 2016 توافقنامه مشارکت در این پروژه را با شرکت ترامپ امضا کرده است.

ترامپ جونیور ابراز علاقمندی کرده بود با آریو جهت ساخت برج تجاری و اداری بسیار جذابی در هند همکاری کند. شرکت ترامپ دارای توافقنامه با تمام شرکای هندی خود است مبنی بر اینکه شرکت های هندی پروژه مربوطه را اجرا می کند و در مقابل پرداخت مبلغی، مجوز استفاده از نام شرکت ترامپ را به دست می آورد.

در اتهاماتی که علیه این شرکت مطرح شده آمده است که سهم بزرگی از سرمایه گذاری مشتریان در این پروژه، به لالیت گویال رئیس کنونی این شرکت و افراد نزدیک به وی رسیده است.

شرکت دونالد ترامپ هنوز به این اتهامات واکنش نشان نداده است.

ترامپ جونیور اخیرا برای تبلیغات املاکی که توسط شرکت پدرش در هند درحال ساخت است، به این کشور سفر کرده بود. شرکت ترامپ هم اکنون پنج پروژه در سراسر هند اجرا می کند که این کشور را به بزرگ ترین بازار خارج از آمریکا برای ترامپ و پسرانش تبدیل کرده است. یکی از این پروژه ها در شهر پونا تکمیل شده است و چهار پروژه دیگر در کلکته، بمبئی و گورگاون در حال ساخت می باشند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها