سیاستمدار مسیحی سوریه:

جبهه مقاومت مانع گسترش تروریسم به اروپا شد

جبهه مقاومت مانع گسترش تروریسم به اروپا شد
جمعه 10 فروردين 1397 - 12:03

سیاستمدار مسیحی سوریه می گوید جبهه مقاومت مانع گسترش تروریسم بین المللی به دیگر مناطق جهان به ویژه اروپا شده است.

العالم ـ سوریه

احیقار رشید عیسی، مسئول تجمع جوانان سوریه علیه رژیم صهیونیستی به ایرنا گفته است، برخی کشورهای منطقه عامل اصلی تشکیل گروه های تروریستی در عراق و سوریه هستند. 
به گفته وی،تدبیر حکیمانه نیروهای مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی سبب شده است تروریسم در منطقه شکست بخورد. 
وی با اشاره به نقش منفی عربستان در تحولات منطقه، خاطرنشان کرده، سعودی ها و برخی کشور های عربی حوزه خلیج فارس تروریسم پرور هستند و با حمایت های مالی و لجستیکی، علیه محور مقاومت اقدام می کنند. 
سیاستمدار مسیحی سوریه تصریح کرده، این کشورها با آغاز بحران در عراق و سوریه برای ضربه زدن به خط مقاومت از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند. 
به گفته رشید عیسی، برخی کشورهای منطقه بعد از سال ها حمایت از تروریسم به این نتیجه رسیده اند که محور مقاومت مانعی برای جلوگیری از توطئه های آنان در منطقه است. 
وی تاکید کرده، جبهه مقاومت نقش بسیار مهمی درتمام مناطق سوریه داشته و کمک بزرگی برای شکست دشمنان بوده است. 
سیاستمدار مسیحی سوریه با اشاره به نقش آمریکا در حمایت از تروریست در منطقه، گفته است، نیروهای ائتلاف به فرماندهی آمریکا زیر ساخت های سوریه را در این چند سال اخیر نابود کرده اند و هنوز نیز از تروریسم در این منطقه حمایت می کنند. 
رشید عیسی خاطرنشان کرده، آمریکایی ها همچنان از برخی بازماندگان گروه تروریستی داعش در سوریه حمایت و آنان را در برای فتنه جدید در پایگاه های نظامی خود حفاظت می کنند. 
وی تصریح کرده که گروه های تروریستی مورد حمایت غرب در منطقه، برای اهداف جدید آمریکا در حال ساماندهی هستند. 

پربیننده ترین خبرها