آمادگی سوریه در برابر حملات غافلگیرانه

آمادگی سوریه در برابر حملات غافلگیرانه
دوشنبه 19 تير 1391 - 16:11

العالم، دمشق- ارتش سوريه در دومين رزمايش خود در کمتر از يک سال با مشاركت نيروهاي زميني، هوايي و دريايي آمادگي دفاعي خود را براي مقابله با هرگونه حمله غافلگير كننده، آزمايش مي كند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، ارتش سوريه در شرايط بحراني وناامني داخلی و بي ثباتي منطقه ای در این رزمایش موشك هاي دريايي و  زمین به هوا، بالگردهای دريايي و قايق هاي موشك انداز را با موفقيت آزمایش کرد.

 این رزمایش درشرایطی برگزار  می شود که برخي كشورها همچنان براي مداخله نظامي بر ضد سوريه اصرار دارند.

 سرلشكر "يحيي سلمان" كارشناس نظامي و پژوهشگر راهبردي مصر درگفت وگو با شبكه خبري العالم، گفت: پيام  رزمایش به افرادی است که هنوز درباره توانایی های دفاعی ارتش شك و ترديد دارند؛ و تاكيدي بر اين است که نيروهاي مسلح سوريه براي مقابله با حملات احتمالی آمادگی کامل دارند
مردم سوريه نیز اعتقاد دارند هدف از این رزمایش  نشان دادن قدرت نظامي و آمادگي كامل براي  مقابله با هرگونه حمله احتمالي است .
يكي از شهروندان سوريه در گفت و گو با شبكه خبري العالم، اظهار داشت: مانورها پيام محكمي براي همه دنياست مبني بر اينكه براي هرجنگي آمادگي داريم و اگر شما به دنبال جنگ هستيد ما نيزآماده ايم.
يكي ديگر از شهروندان، گفت : در خصوص زمان و مكان اين مانورها بايد گفت كه شمشير برنده اي براي تركيه و كشورهاي غربي به ويژه آمريكا و رژيم صهيونيستي است و منطقه ما گورستان سربازان كشورهاي غربي و كشورهاي مخالف سوريه خواهد بود.
 اين مانور چند روز ادامه خواهد يافت تا ميزان قدرت ارتش سوريه در اجراي همه ماموريت ها در شرايط مشابه و حملات هوايي، دريايي و زميني آزمايش شود.
در این مانور، ارتش ابزارهاي جنگي متعددي را آزمايش كرد و وحدت ارتش و آمادگی برای مقابله با حملات احتمالي بر ضد سوريه را نشان داد.
 08 - 21:35 

پربیننده ترین خبرها