روزنامه صهیونیستی: برای امارات مزدور آموزش دادیم

روزنامه صهیونیستی: برای امارات مزدور آموزش دادیم
سه شنبه 20 تير 1391 - 13:33

يک روزنامه صهيونيستي با تأييد آموزش مزدوران مسلح کلمبيايي براي امارات، اين موضوع را بيانگر دانش و تجارب اسرائيل در اين زمينه دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، یک هفته پس از انتشار خبری در یک روزنامه کلمبیایی مبنی بر قرارداد امارات با سه هزار مزدور کلمبیایی برای مقابله با چالشهای پیش روی خود درنتیجه انقلابهای عربی، و آموزش آنها در اراضی اشغالی قبل از ورود به امارات، روزنامه "یدیعوت احرونوت" نوشت: دانش و تجارب اسرائیل بار دیگر نمایان شد .. 500 مزدور اکنون به امارات رسیده اند و بقیه مزدوران هم به آنها خواهند پیوست.

این روزنامه خاطرنشان کرد، دستمزد هرکدام از این مزدوران با توجه میزان تجربه و حرفه ای بودن آنها حدود 2800 تا 18 هزار دلار است، این رقم دست کم 5 برابر حقوقی است که در کشورشان دریافت می کردند.

یدیعوت احرونوت تأکید کرد: البته این دستمزدهای بسیار بالا با پولی که خاندان حاکم بر امارات در تیم منچستر ستی انگلیس هزینه کرد، قابل مقایسه نیست .. این مزدوران از طریق دولت کلمبیا اعزام شدند و نه یک شرکت امنیتی .. زیرا شرکتهای امنیتی قبلا برای جنگ عراق مزدوران کلمبیایی را به این کشور فرستاده بودند تا هرکدام از آنها ماهانه 10 هزار دلار دریافت کنند؛ که در نهایت مشخص شد هرکدام از آنها حداکثر ماهانه هزار دلار دریافت کردند و شرکتها حدود 90 درصد دستمزد آنها را سرقت کردند.



کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها