استقبال رسمی اردوغان از روحانی در آنکارا

استقبال رسمی اردوغان از روحانی در آنکارا
چهارشنبه 15 فروردين 1397 - 12:54

رجب طيب اردوغان از حجت الاسلام حسن روحانی که برای شرکت در اجلاس سران ايران ، روسيه و ترکيه ديشب وارد آنکارا شده است، رسما استقبال کرد.

العالم ـ ترکیه

رجیب طیب اردوغان رئيس جمهور ترکيه از حجت الاسلام حسن روحانی رئيس جمهوری اسلامی ايران که برای دومین نشست سران ایران، روسیه و ترکیه به آنکارا رفته است، در کاخ بش تپه آنکارا رسما استقبال کرد.

پس از این مراسم، دیدار دوجانبه روسای جمهوری ایران و ترکیه برگزار می شود و روحانی در ادامه، دیدار دو جانبه دیگری با ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه خواهد داشت.
پس از برگزاری دیدارهای دوجانبه، روحانی، پوتین و اردوغان در نشست سران سه کشور برای بررسی تحولات سوریه و درباره راههای اجرای تفاهم نامه های نشست آستانه و نیز نشست سران سه کشور در سوچی، در کاخ بش تپه آنکارا شرکت می کنند.

روحانی براي شرکت در اجلاس سران ايران، روسيه و ترکيه ديشب وارد آنکارا شده است.

دومين نشست سران ايران، روسيه و ترکيه درباره سوريه ساعت 12:30، ضيافت ناهار ساعت0 15:0، کنفرانس خبری پايانی ساعت 17:00 امروز در محل کاخ رياست جمهوری ترکيه برگزار مي شود.
بنابر خبرهای رسیده نشست وزيران امور خارجه سه کشور که قرار بود پيش از نشست سران باشد، برگزار نمي شود.

نشست سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه درباره سوریه در سه سطح کارشناسان ارشد، وزرای امور خارجه و روسای جمهوری طی روز 14 و 15 فروردین ماه 1397 در شهر آنکارا پایتخت کشور ترکیه برنامه ریزی شده است.
در همین خصوص محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران روز گذشته (سه شنبه) در راس هیاتی برای شرکت در نشست سه جانبه درباره سوریه در ترکیه، وارد آنکارا شده است.

دهها خبرنگار و تصويربردار برای پوشش خبری اين اجلاس در کاخ رياست جمهوری مستقر شده اند و بيش از چهار هزار نيروي پليس و ژاندارمری مسوول برقراری امنيت اين اجلاس هستند.

پربیننده ترین خبرها