مبلغ قرارداد جدید شفر با استقلال اعلام شد

مبلغ قرارداد جدید شفر با استقلال اعلام شد
شنبه 18 فروردين 1397 - 10:17

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با تاکید براینکه روند مذاکرات برای تمدید قرار داد «وینفرد شفر» مناسب بوده است، گفته، طبق صحبت هایی که از گذشته داشتیم، قرارداد وی برای سال آینده به 600 هزار دلار می رسد.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

«سیدرضا افتخاری» مدیر عامل باشگاه استقلال تهران جمعه شب پس از برتری قاطع چهار بر یک استقلال مقابل سیاه جامگان مشهد در گفت و گو با خبرنگاران، گفته که در دیدار امروز عملکردی خوب و تهاجمی داشتیم و سزاوارانه برنده شدیم.
وی با تمجید از عملکرد کادر فنی تیمش، خاطرنشان کرده، اگر آنان زودتر به استقلال می آمدند، اکنون شرایطمان از این هم بهتر بود. انتظارات هواداران از تیم بیشتر شده و امیدوارم در کنار هم به موفقیت برسیم.
افتخاری در خصوص تمدید قرارداد شفر، تصریح کرده، در حال مذاکره هستیم و تاکنون به مشکل خاصی برنخورده‌ایم و امیدوارم هرچه زودتر به توافق نهایی برسیم. همچنین فهرست بازیکنان مورد نیاز شفر هم پس از تمدید قرارداد، ارائه می شود.
به گزارش ایرنا، وی گفته که از عملکرد شفر و همکارانش در کادر فنی راضی هستیم. البته وی در پاسخ به برخی سئوالات مبنی بر مصدومیت بازیکنان، پستی در فضای مجازی منتشر و دلیل مصدومیت ها را بدنسازی نامناسب ابتدای فصل اعلام کرد.
افتخاری درباره مبلغ قرارداد جدید شفر، خاطرنشان کرده، او قیمتی نداده است و توافقات سال گذشته را با ایشان ادامه خواهیم داد. افزایش قیمت برای قرارداد شفر طبیعی است و طبق صحبت‌های سال گذشته به همان 600 هزار دلار خواهد رسید.
افتخاری درباره اظهارات کی‌روش درباره همکاری تیم‌های لیگ برتری با تیم ملی نیز خاطرنشان کرده، بازی‌ها که تمام شد ما دربست در اختیار تیم ملی خواهیم بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها