خبرنگار العالم خبرداد؛

پیشروی ارتش سوریه به سمت ورودی های دوما

پیشروی ارتش سوریه به سمت ورودی های دوما
يکشنبه 19 فروردين 1397 - 15:55

مدیر دفتر العالم در سوریه تاکید کرد: پس از آنکه ارتش سوریه حدود 300 مقر و محل تجمع و تحرک تروریست های جیش الاسلام را هدف قرار داد، اینک تانکها به سمت کشتزارها حرکت کردند.

العالم . باخبرنگاران

حسین مرتضی گفت: آنچه که از صبح تاکنون صورت گرفت، مقدمه چینی برای انجام یک حمله زمینی است. پس از آنکه ارتش سوریه حدود 300 مقر و محل تجمع و تحرک تروریستهای جیش الاسلام را هدف قرار داد، اینک تانکها به سمت کشتزارها حرکت کردند و این بدان معناست که تانکها از چهار جهت در ورودی های دوما قرار خواهند گرفت.

وی افزود: اینک زره پوشها و تانکها در حال پیشروی به سمت ورودی های دوما هستند. نقشه ای وضع شده تا تمام کشتزارهای اطراف دوما تحت کنترل قرار گیرد و این علاوه بر بمباران شهر از صبح تاکنون است که طی آن دهها مرکز از جمله مرکز اصلی گروه موسوم به جیش الاسلام هدف قرار گرفت که این امر در فرار عناصر مسلح از کشتزارها به سمت شهر نقش داشت.

خبرنگار العالم اظهار داشت: شهر اینک در تیررس حملات تانکها و جنگنده ها قرار گرفت. امروز با پیشروی نیروی پیاده نظام به همراه تانکها، ارتش به ساختمانهای شهر نزدیکتر شده است. ارتش سوریه در این پیشروی بسیار دقیق عمل می کند تا مبادا عملیات دورزدن ارتش از سوی تروریستهای جیش الاسلام از طریق تونل ها صورت گیرد.

210

پربیننده ترین خبرها