حمله خمپاره ای تروریست ها به دمشق 6 کشته به جا گذاشت

حمله خمپاره ای تروریست ها به دمشق 6 کشته به جا گذاشت
شنبه 18 فروردين 1397 - 19:48

حمله خمپاره ای گروه تروریستی 'جیش الاسلام' به دمشق پایتخت سوریه 6 کشته و 30 زخمی به جا گذاشت و اطراف دفتر اتحادیه رادیو و تلویزیون اسلامی در این شهر نیز هدف قرار گرفت.

العالم - سوریه

گروه تروریستی جیش الاسلام پس از برهم زدن توافق خروج از شهر 'دوما'، محله های مسکونی پایتخت سوریه را با موشک و خمپاره همچنان هدف قرار می دهد.

شلیک تعدادی خمپاره و موشک توسط گروه تروریستی جیش الاسلام به منطقه 'المزه 86 '، میدان 'امویین' و خیابان های دمشق، موجب کشته شدن 6 نفر و زخمی شدن 30 شهروند سوری شد.

گلوله یکی از خمپاره های شلیک شده توسط تروریست های تکفیری به اطراف دفتر اتحادیه رادیو و تلویزیون اسلامی در دمشق اصابت کرد که به شکسته شدن شیشه های این ساختمان منجر شد.

این جنایت تروریست های تکفیری، خسارت فراوانی به خودرو ها و خانه های شهروندان در دمشق وارد کرد.

خروج نیروهای جیش الاسلام از دوما در حومه دمشق از پنجشنبه گذشته به دلیل اختلاف های داخلی تروریست ها متوقف شده بود و آن ها از روز گذشته (جمعه) محله های مسکونی پایتخت سوریه را هدف موشک و خمپاره قرار دادند. 

حملات خمپاره ای به شهر دمشق از سوی تروریست های جیش الاسلام همچنان ادامه دارد که از روز گذشته تاکنون هشت کشته و 45 مجروح برجای گذاشته است. 

پیش از این، سه گروه از تروریست ها به همراه خانواده هایشان، شهر دوما را به مقصد شهر 'جرابلس' در استان 'حلب' ترک کرده بودند. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها