اتحادیه عرب بار دیگر حمله به ساکنان غزه را محکوم کرد

اتحادیه عرب بار دیگر حمله به ساکنان غزه را محکوم کرد
دوشنبه 20 فروردين 1397 - 05:49

اتحادیه عرب بار دیگر خشونت نظامیان صهیونیست بر ضد فلسطینی ها در نوار غزه را محکوم کرد.

العالم – فلسطین اشغالی

 احمد ابو الغیط دبیر کل اتحادیه عرب یکشنبه شب گفت این اتحادیه اقدامات خشونت آمیز نظامیان صهیونیست برای مقابله با تظاهرات مسالمت آمیز فلسطینی ها در نوار غزه را محکوم می کند.

 ابوالغیط اسرائیل را مسئول اصلی کشتار غیر نظامیان بی دفاع فلسطینی در نوار غزه دانست.

 دبیر کل اتحادیه عرب از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواست به مسئولیت خود در حفاظت از مردم فلسطین در برابر حملات ارتش رژیم صهیونیستی عمل کند.

 به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک از قاهره، محمود عفیفی سخنگوی دبیر کل اتحادیه عرب روز یکشنبه در بیانیه ای تاکید کرد اوضاع در نوار غزه نیازمند دخالت جامعه بین المللی است.

عفیفی هشدار داد: ادامه حملات و خشونت های نظامیان اسرائیلی سبب خواهد شد اوضاع از کنترل خارج شود و در مسیر تشدید خشونت و درگیری ها پیش برود.

 محمود عفیفی افزود: اوضاع انسانی خطرناک در نوار غزه ایجاب می کند تا از فلسطینی های ساکن این منطقه حمایت به عمل آید نه این که به طرف آنان گلوله شلیک شود.

 سخنگوی دبیر کل اتحادیه عرب تاکید کرد: جنایت های اسرائیل علیه ساکنان نوار غزه می تواند تهدیدی برای تشدید تنش و بحران در منطقه باشد و سکوت جامعه بین المللی در برابر تحولات در غزه، دلگرمی برای نظامیان اسرائیلی است تا خشونت ها و جنایت های بیشتری مرتکب شوند.

 محمود عفیفی تاکید کرد عاملان ارتکاب جنایت ها بر ضد مردم فلسطین باید محاکمه شوند.

پربیننده ترین خبرها