حمله موشکی آمریکا به حمص سه زخمی بر جای گذاشت

حمله موشکی آمریکا به حمص سه زخمی بر جای گذاشت
شنبه 25 فروردين 1397 - 09:47

خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) روز شنبه اعلام کرد که حملات موشکی متجاوزان آمریکایی و متحدانش ( فرانسه و انگلیس) به یک پایگاه نظامی در استان حمص سه غیر نظامی زخمی شدند.

العالم - سوریه 

تلویزیون سوریه اعلام کرد: تمام موشک های شلیک شده بامداد امروز متجاوزان به منطقه دنحه در 24 کیلومتری غرب حمص سرنگون شد؛ سامانه های ضد هوایی سوریه با موشک های متجاوزان آمریکایی در دمشق و حمص سوریه مقابله کردند.

آمریکا به همراه متحدانش (انگلیس و فرانسه )، ساعتی پیش دمشق و حمص سوریه را هدف حمله نظامی قرار دادند، وزارت اطلاع رسانی سوریه از شهروندان خواست تا به ادعاهای رسانه هایی که عمدا و یا بدون اطلاع به بزرگ نمایی اهداف تجاوز آمریکا و متحدانش اقدام می کنند، توجه نکنند.

صدها نفر از شهروندان سوری در میدان اموی شهر دمشق در حمایت از دولت و ارتش سوریه تجمع کردند، زندگی در دمشق بعد از تجاوز آمریکا و هم پیمانانش عادی است، فرودگاه دمشق تاکنون مورد حمله قرار نگرفته است. 

رسانه‌های غربی در روزهای گذشته مدعی استفاده دولت سوریه از تسلیحات شیمیایی در شهر دوما در غوطه شرقی سوریه شده اند و آمریکا، انگلیس و فرانسه به همین بهانه، برخی اهداف را در سوریه هدف حملات موشکی قرار دادند. 

پربیننده ترین خبرها