یک کارشناس سوری مطرح کرد:

جنگ دیکته شده آمریکا علیه سوریه

جنگ دیکته شده آمریکا علیه سوریه
پنج‌شنبه 29 تير 1391 - 16:06

دمشق (العالم) - يك كارشناس سوري گفت رويدادهاي سوريه ، جنگ ديكته شده آمريكا عليه اين كشور است كه با حمايت مالي كشورهاي عربي و توسط مزدوران اجرا مي شود.

" محمد سليمان " كارشناس مسائل سياسي سوريه روز پنجشنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم با اشاره به اينكه رويدادهاي سوريه جنگ تمام عيار عليه نظام و مردم اين كشور است افزود : اين جنگ توسط آمريكا ديكته شده و با برنامه ريزي رژيم صهيونيستي و اموال كشورهاي عربي و توسط مزدوران خود فروخته دنبال مي شود كه هيچ ارتباطي به اسلام ندارند و وابسته به وهابي ها و تكفيري ها هستند.

سليمان اظهارداشت: آمريكا و اروپا و وابستگان آن ها اعم از عرب ها و كشورهاي منطقه اي در حد امكان تلاش مي كنند كه از نظر سياسي از طريق شوراي امنيت سوريه را تحت فشار قرار دهند ، افزون براينكه درصدد اعمال فشار بر دمشق  از راه نظامي هستند تا بنيان كشور  را به نفع رژيم صهيونيستي تخريب كنند.

سليمان ادامه داد: علي رغم همه اين حملات ، سوري ها همچنان مقاوم و استوار هستند و در برابر توطئه ها ايستادگي خواهند كرد.

وي از مواضع طرف ها و كشورهايي كه از سوريه درمقابله با بحران كنوني حمايت مي كنند مانند ايران ، روسيه ، چين و حزب الله قدرداني كرد.

سليمان اظهار داشت اين طرف ها واقعيت اوضاع در سوريه را درك مي كنند و به مقاومت و پايداري مردم و مسئولان و ارتش اين كشور تكيه كرده اند.

وي گفت: اتحاديه عرب و كشورهاي عربي به جاي كمك به سوريه براي حل بحران ، درصدد تضعيف اين كشور و ضربه زدن به آن هستند.

محمد سليمان اظهار داشت سوري ها از صدورهرگونه قطعنامه اي براي قرار گرفتن كشورشان تحت فصل هفتم منشور سازمان ملل كه غربي ها و هم پيمانان آن ها از آن دم مي زنند ، بيمي ندارند.

وي تاكيد كرد كه سوريه مي تواند با همه سناريوها و طرح هايي كه عليه اين كشور تهيه شده است ، مقابله كند.
19-17:45

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها