هتاکی مسئول بحرینی به علمای این کشور

هتاکی مسئول بحرینی به علمای این کشور
شنبه 8 ارديبهشت 1397 - 19:45

دستیار وزیر دادگستری، امور اسلامی و اوقاف بحرین اقدام به هجوم لفظی و هتاکی علیه علمای برجسته شیعه این کشور کرد.

العالم _ بحرین

فرید یعقوب المفتاح دستیار وزیر دادگستری و امور اسلامی بحرین به بیانیه علمای بحرین که در آن خواستار کاهش احکام صادره علیه زندانیان سیاسی شده بودند، واکنش نشان داد و علمای برجسته بحرین را مورد هتاکی قرار داد.

چهار تن از برجسته‌ترین علمای شیعه بحرین در پی اقدام پادشاه این کشور به تقلیل حکم اعدام صادره علیه شش تن از جوانان به حبس ابد، پنج‌شنبه گذشته بیانیه‌ای صادر کرده و در این بیانیه ضمن ارزشمند خواندن این اقدام آرزو کرده بودند که کاهش حکم‌ها شامل دیگر محکومان به اعدام نیز شود و  بحرین به جایی برسد که دیگر هیچ زندانی در آن باقی نماند.

فرید یعقوب المفتاح در پاسخ به این بیانیه که به امضای حجت الاسلام سید عبدالله الغریفی (معروف به علامه الغریفی)، شیخ عبد الحسین الستری، شیخ محمد صالح الربیعی و شیخ محمد صنقور رسیده ضمن خطاب کردن علامه الغریفی و علمای همراهش با الفاظ رکیک گفته است سخنان آنها غیرقابل قبول و غیر متعهدانه است.

وی همچنین گفته است بجا بود این افراد در سخنان خود به مجرم بودن محکومان اشاره می کرده و به فکر امنیت و سلامت مردم می‌بودند.

المفتاح همچنین گفته است فرصت‌طلبی الغریفی و جماعت وی از تقلیل حکم‌های اعدام برای تعمیم دادن آن به دیگر مجرمان قابل قبول نیست.

وی آورده است الغریفی و جماعتش اگر میخواهند ابراز نظری کنند باید مسوولانه باشد.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها