عضو ارشد اخوان المسلمین مصر، گفت:

غرض ورزی سیاسی پانتا در سفر مصر

غرض ورزی سیاسی پانتا در سفر مصر
دوشنبه 9 مرداد 1391 - 15:04

العالم، قاهره - عضو ارشد اخوان المسلمين مصر هدف از سفر وزير دفاع آمريکا را به مصرا غرض ورزي سياسي و تلاش براي نشان دادن دو حکومت درمصر دانست.

"جمال تاج الدين"روز دوشنبه در مصاحبه با شبكه العالم،گفت: طيف هاي مختلف مصري با هر گونه دخالت آمريكا در تشكيل دولت جديد اين كشور و ديگر امور داخلي مصر به شدت مخالف اند. آمريكا در گذشته همواره كشورهاي بيداري اسلامي را كانون نفوذ خود در منطقه مي دانست اما دولتمردان اين كشور بايد بدانند كه اوضاع تغيير كرده و اراده ملت هاي آزاد بر اين كشورها حاكم شده است.

عضو ارشد اخوان المسلمین مصر گفت: آمريكا در صدد است با نفوذ در اين كشورها اراده خود را به مردم انقلابي تحميل و اراده اين ملت ها را در مسير تامين منافع خود و رژيم صهيونيستي به كار گيرد.

وي سفر لئون پانتا وزير دفاع آمريكا به مصر و ديدار با محمد مرسي رييس جمهور اين كشور را نوعي كينه توزي سياسي توصيف كرد و گفت: پانتا با اين اقدام خواست وانمود كند كه دو دولت در مصر به رهبري شوراي نظامي و محمد مرسي وجود دارد. این درحالی است که مصر يك دولت دارد و شوراي نظامي تابع مرسي است.

جمال تاج الدين، افزود: پانتا با سفر به فلسطين اشغالي سعي كرد نگراني رژيم صهيونيستي از پيامدهاي انقلاب هاي عربي را برطرف كند.

عضو ارشد اخوان المسلمين مصر تصریح کرد:ديكته هاي آمريكا به نظام هايي تحميل مي شد كه تسليم محض آمريكا و مجري سياست هاي اين كشور در در منطقه بودند.

30-11:52

 

 

 

 

 



پربیننده ترین خبرها