رهبر جنبش الحوثی یمن تاکید کرد:

دشمن امت اسلامي، اسراييل و آمريكاست نه ايران

دشمن امت اسلامي، اسراييل و آمريكاست نه ايران
چهارشنبه 11 مرداد 1391 - 06:29

رهبر جنبش الحوثي يمن? تأكيد كرد: ايران دشمن مسلمانان نيست بلکه اين رژيم صهيونيستي و آمريكا هستند که دشمن واقعي مسلمانان به شمار مي روند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، عبدالملك الحوثي در نشست اخير علماي يمن كه در صعده برگزار شد، اظهار داشت: افراد مغرض تلاش مي كنند ايران را در سطح منطقه به عنوان دشمن معرفي كنند و همواره عليه اين كشور موضع گيري و مردم را ضد آن تحريك مي كنند.

الحوثي گفت: اينگونه تحركات در حالي است كه دشمن حقيقي مسلمانان رژيم صهيونيستي است كه ملت فلسطين و امت اسلامي را هدف حملات خود قرار داده و با اقدامات استعماري و اشغالگرانه و اشغال بيت المقدس و مسجد الاقصي ارزش هاي مسلمانان را مورد هدف قرار داده است.

وي افزود: برخي تلاش مي كنند تا بر اقدامات جنايتكارانه رژيم صهيونيستي و بزرگترين حامي آن يعني آمريكا سرپوش بگذارند. اما كسي كه سياست هاي اين دو رژيم را مورد پيگيري قرار دهد به روشني در مي يابد كه آنها استراتژي هاي اساسي براي ضربه زدن به امت اسلامي و ايجاد تنش هاي فرقه اي و تفرقه در ميان مسلمانان را در دستور كار دارند.

 رهبر جنبش حوثي های یمن با اشاره به مواضع فتنه انگيزانه عده اي هنگام سخنراني بر روي منابر جهان اسلام گفت: ايجاد فتنه مذهبي آخرين ابزار دشمن براي تفرقه در ميان امت اسلامي است و آمريكا و رژيم صهيونيستي از هر روشي براي ضربه زدن به امت اسلامي، ايجاد تفرقه در ميان مسلمانان، تجزيه بيش از پيش جهان اسلام و غرق كردن آن در نزاع هاي داخلي با هدف تضعيف آن استفاده مي كنند.

وي تأكيد كرد: در ميان جامعه اسلامي عده اي در چارچوب طرح هاي آمريكا و رژيم صهيونيستي گام برمي دارند تا نوعي دشمني را به جامعه مسلمانان القا كنند و باعث به فراموشي سپردن دشمن واقعي امت اسلامي و سرپوش گذاشتن بر توطئه هاي دشمنان حقيقي مسلمانان تحت عناوين سياسي يا فرقه اي شوند.

الحوثي گفت: به همين دليل ما در مرحله بسيار حساسي به سر مي بريم مرحله اي كه در آن مزدوران و توطئه گران عليه امت اسلامي كه به نفع دشمنان تلاش مي كنند، به وسيله موج بيداري مسلمانان رسوا خواهند شد.

وي با اشاره به دخالت هاي آمريكا در يمن، نقض حاكميت اين كشور، كشتار شهروندان يمني و اقدامات واشنگتن در ميان كشورهاي عربي و مسلمان خاطرنشان كرد: برخي نه تنها درباره اين وضعيت سكوت پيشه كرده اند بلكه حتي بر اقدامات آمريكا سرپوش مي گذارند و جرأت انتقاد از اين كشور را ندارند.

الحوثي تصريح كرد: برخي ها حتي پا را از اين فراتر گذاشته و ديدگاه ها و مواضع آمريكا را تكرار مي كنند و زماني كه مواضع آنها در رسانه ها را مشاهده مي كنيم اينگونه تلقين مي كنند كه هيچ گونه خطري از سوي آمريكا متوجه كشور نيست بلكه همه خطرات داخلي هستند.

 رهبر جنبش حوثي های یمن با تأكيد بر اين كه ما خواستار يك كشور مستقل هستيم و قيموميت آمريكا بر كشورمان را نخواهيم پذيرفت، اظهار داشت: ما اين موضعمان را بر حق مي دانيم و بر اين باوريم كه هر كس از سياست هاي آمريكا اطاعت كند در اشتباه است و راه باطلي را در پيش گرفته است و باعث فتنه انگيزي و بحران در ميان مردم يمن و فراموش شدن خطر حقيقي و جنايت هاي آمريكا در يمن خواهد شد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها