تحلیل AFC از بازی پرسپولیس و الجزیره امارات

تحلیل AFC از بازی پرسپولیس و الجزیره امارات
سه شنبه 18 ارديبهشت 1397 - 11:45

تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) در گزارشی از دیدارهای انجام شده دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، با اشاره به بازی پرسپولیس و الجزیره امارات، 2 گل خارج از خانه حریف ایرانی را روزنه امید این تیم برای صعود به مرحله بعد دانست.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

در تارنمای کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده است: تیم پرسپولیس ایران شب گذشته با اینکه برتری محسوسی در ابتدای بازی داشت، نتوانست به روند رو به جلوی خود ادامه دهد، در واقع حریف اماراتی در نیمه اول دیدار موفق شد تا این تیم را از رسیدن به دروازه خود دور نگه دارد، با این حال «علی علیپور» مهاجم تیم پرسپولیس در دقیقه 42 قفل دروازه الجزیره را شکست و این تیم اماراتی را بازنده به رختکن فرستاد. 
«هنک تن کیت» سرمربی تیم الجزیره نیمه دوم را با چند تغییر در خط میانی و هجومی خود آغاز کرد، تغییراتی که نتیجه بخش بود و آنها در دقیقه 52 بازی را به تساوی کشاندند.
تیم میزبان با به ثمر رساندن گل دوم خود در دقیقه 77، تقریبا از شکست خانگی گریخته بود که «گادوین منشا» در دومین حرکت خود پس از ورود به میدان، بازی را از روی نقطه پنالتی به تساوی کشاند.
درست زمانی که پرسپولیسی ها به گمان بازگشت از امارات با یک تساوی 2 بر 2 خارج از خانه قند در دلشان آب می کردند؛ مدافع تیم الجزیره «خلیفه مبارک» در زمان های تلف شده نیمه دوم گل برتری تیمش را وارد دروازه پرسپولیس کرد و بدین ترتیب الجزیره با برتری در این دیدار با خیالی آسوده تر، خود را برای بازی برگشت در تهران مهیا خواهد کرد. 
پرسپولیس با 2 گل خارج از خانه که در زمین تیم اماراتی به ثمر رسانده است؛ امیدوارانه در انتظار بازی برگشت خود در تهران است.
تیم فوتبال پرسپولیس ایران شب گذشته در ورزشگاه محمد بن زاید؛ میهمان تیم الجزیره امارات بود که در نهایت با نتیجه 3 بر 2 تن به شکست داد. بازی برگشت دو تیم روز دوشنبه 24 اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها