جاسوسی از شهروندان در بحرین

جاسوسی از شهروندان در بحرین
چهارشنبه 11 مرداد 1391 - 17:36

كارشناس انگليسي استفاده رژيم آل خليفه از دستگاه هاي الكترونيكي براي جاسوسي از انقلابيون را نشانه خارج شدن زمام امور از دست اين رژيم دانست.

"ماتيو جيمسون" روز چهارشنبه در مصاحبه با شبكه العالم به مطالبات مردم بحرین برای دستیابی به دمكراسي، حاكميت قانون و آزادي اشاره کرد و گفت: استفاده رژيم آل خليفه از دستگاه هاي الكترونيكي براي جاسوسي از مردم محكوم است.

جيمسون گفت: آل خليفه از كنترل اوضاع بحرين نااميد شده است، و به همين علت طرح جاسوسي از شهروندان را اجرا مي كند.

در شبکه های اجتماعي به تازگی اعلام شده است كه انگليس و رژيم بحرين در خصوص جاسوسي از شهروندان بحريني با يكديگر همكاري مي كنند.

جيمسون اعزام "جان ييتس" افسر سابق اسكاتنلنديارد به بحرين را براي كمك به نيروهاي رژيم آل خليفه براي سركوب معترضان بي دفاع محكوم كرد و گفت: رژِيم آل خليفه جان ييتس را براي سركوب معترضان به خدمت گرفته است.

جيمسون وضعيت حقوق بشر بحرين را غيرقابل قبول خواند و تأکید کرد: هيچ نشانه ای از بهبود وضعيت حقوق بشر در بحرين وجود ندارد، و نحوه تعامل رژيم آل خليفه با مردم اين كشور غيرانساني است.

كارشناس امور خاورميانه از وزارت امور خارجه انگليس به علت تدوين گزارشي غيرواقعي درباره وضعيت حقوق بشر بحرين انتقاد كرد و گفت : گزارش وزارت امور خارجه انگليس درباره وضعيت حقوق بشر بحرين غيرواقعي است، زيرا وضعيت حقوق بشر در بحرين روز به روز بدتر مي شود .

جيمسون با اشاره به شكنجه بازداشت شدگان بحرينی خاطرنشان کرد: رژيم آل خليفه بايد از قدرت كنار برود و انتخابات سالم و دمكراتيك براي تشكيل دولتي مردمي تشكيل شود.

 

  MKH-1-14:45



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها