جریان اسلامی وفاء بحرین:

رژیم آل خلیفه به عامل رژیم صهیونیستی تبدیل شده است

رژیم آل خلیفه به عامل رژیم صهیونیستی تبدیل شده است
جمعه 21 ارديبهشت 1397 - 22:06

جریان اسلامی 'وفاء' بحرین روز جمعه اعلام کرد: رژیم آل خلیفه بی حیایی سیاسی در پیش گرفته و به عامل رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

العالم- بحرین  

جریان اسلامی 'وفاء' بحرین روز جمعه در بیانیه ای مواضع اخیر وزیر خارجه این کشور در قبال تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک سوریه را محکوم کرد.
در این بیانیه آمده است: رژیم آل خلیفه بار دیگر از طریق رسانه های خود، جدایی کامل از امور امت اسلامی و مشکلات ملت را اعلام کرد. 
جریان اسلامی 'وفاء' بحرین افزود: پس از عادی سازی علنی روابط با رژیم صهیونیستی و پس از اینکه وزیر خارجه آل خلیفه موضوع فلسطین را اولویت دوم خواند و اینکه نیازی به ایجاد اختلاف با آمریکا دراین باره وجود ندارد، همین وزیر بار دیگر از رژیم صهیونیستی و تجاوز آن به خاک سوریه حمایت کرد.
این جریان سیاسی اضافه کرد: میزان بی حیایی سیاسی و مزدوری برای رژیم صهیونیستی در اظهارات مسئولان آل خلیفه از مرز احتیاط و ملاحظه عبور کرده و این رژیم در صف مقدم کشورهای مزدور صهیونیست ها در منطقه قرار گرفته است.
جریان اسلامی 'وفاء' بحرین بیان کرد: مواضع سیاسی رژیم حاکم در بحرین و مزدوری آن برای رژیم صهیونیستی، از بحران موجود میان رژیم حاکم با ملت خود و امت اسلامی پرده برداشت و ذات باند حاکم بر بحرین که هیچ ارتباطی با کشور و ملت و فرهنگ آن ندارد را به نمایش گذاشت.
این جریان بحرینی اضافه کرد: سخنان مسئولان آل خلیفه در حمایت از رژیم صهیونیستی، قانونی و به حق بودن انقلاب مردم برضد این نظام را به اثبات رساند.
'خالد بن احمد آل خلیفه' وزیر خارجه بحرین روز پنجشنبه در توئیتی ، حمله موشکی رژیم صهیونیستی به سوریه را دفاع از خود خواند.
وی ادعا کرد : تا زمانی که ایران در اوضاع منطقه خلل وارد می کند ، رژیم صهیونیستی هم حق دارد با نابود کردن منبع خطر از خود دفاع کند.
در همین حال، «ایوب کارا» وزیر ارتباطات رژیم اشغالگر قدس شامگاه پنجشنبه اظهارات وزیر امورخارجه بحرین را حمایت تاریخی منامه از تل آویو خواند و مدعی شد که این اقدام نشان از تشکیل یک ائتلاف جدید در خاورمیانه دارد که به خاطر تلاش های بنیامین نتانیاهو رژیم اشغالگر قدس به بخش مهمی از آن تبدیل شده است. 

پربیننده ترین خبرها