در پیامی

روحانی حلول ماه مبارک رمضان را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت

روحانی حلول ماه مبارک رمضان را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1397 - 18:56

رﯾﯿﺲ ﺟﻤﻬﻮری اسلامی ایران در ﭘﯿﺎم ﻫﺎی ﺟﺪاﮔﺎﻧﻪ ای ﺑﻪ ﺳﺮان ﮐﺸﻮرﻫﺎی اﺳﻼﻣﯽ،ﺣﻠﻮل ﻣﺎه مبارک رمضان؛ ماه میهمانی خدا و جاری شدن رحمات و برکات الهی را تبریک گفت.

العالم - ایران / فرهنگی

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در این پیام تصریح کرده است : امروزه نقش سران کشورهای اسلامی بیش از هر زمان دیگر برای پاسداری از هویت اسلام اعتدالی و همنوایی در مبارزه با خشونت و افراط‌گری پررنگ‌تر می‌باشد تا در برابر زیاده‌خواهی‌ها و عهدشکنی‌های سلطه‌گران ایستاده و براساس آموزه‌های دینی و انسانی گامی در جهت تحقق صلح، عدالت و آرامش برای همه انسان‌ها به ویژه مسلمانان جهان برداریم.

رئیس جمهور افزوده است: امیدوارم با وزیدن نفحات الهی و گشوده شدن درهای رحمت و مغفرت خداوندی در این ماه پرفیض، جان تازه‌ای در کالبد تمامی انسان‌های نیک‌اندیش دمیده شود و بتوانیم با تمسک به حقیقت و ماهیت روح‌پرور این ماه نورانی، پیوند عمیقی را با خالق یکتا برقرار نموده و در جهت کسب رضایت حضرت حق و دستیابی به کمال انسانی، گام‌های محکمی را برداریم.

دکتر روحانی در پایان این پیام  از خداوند متعال، سلامتی و توفیق روزافزون در انجام عبادات در این ماه شریف برای سران کشورهای اسلامی و رفاه و سعادت برای مسلمانان آرزو کرده است.

پربیننده ترین خبرها