گفت و گو با مشت آهنین در بحرین

گفت و گو با مشت آهنین در بحرین
دوشنبه 23 مرداد 1391 - 18:51

معاون جمعيت ملي دمكراتيک بحرين تاكيد كرد، تنها راه حل ارايه شده از سوي رژيم آل خليفه براي حل بحران، سرکوب و نشان دادن مشت آهنين به مردم است.

" حسن المرزوق " در گفت و گو با شبكه العالم اظهار داشت: رژيم آل خليفه براي پايان دادن به بحران تا کنون فقط به استفاده روزافزون از گازهاي سمي، بازداشت مردم و حرمت شكني در برخورد با آنان و شكنجه بازداشت شدگان بدون برگزاري محاكمه هاي عادلانه پرداخته است.

وي درباره اقدام رژيم آل خليفه در متهم كردن مردم انقلابي و مخالفان نظام به ارتكاب اعمال تروريستي و خرابكاري و اقدامات تحريك آميز طایفه ای گفت: رژيم حاكم از سياست مشت آهنين ضد مردم استفاده مي كند و رهبران مخالفان را به زندان مي اندازد، و تاكنون بيش از 100 تن از مردم را به سبب اعتراض به شهادت رسانده است ، آن گاه مردم را به تروريسم متهم مي كند.

المرزوق درباره ديدارهاي اخير وزير دادگستري بحرين با جمعيت هاي سياسي گفت: وزير دادگستري براي برگزاري گفت و گو با مخالفان اختياري نداشت؛ در واقع اين ديدارها، صرفا مانورهايي از سوي وزير دادگستري به منظور وقت كشي است، تا براي طرف هاي غربي اين گونه وانمود كنند كه رژيم آل خليفه خواهان گفت و گو با مخالفان است.

وي افزود : اين رژيم ، تعطيلي جمعيت هاي سياسي مخالف خود را در دستور كار دارد ، همانند تعطيلي جمعيت العمل الاسلامي " امل " كه ده ها سال سابقه داشت.

" حسن المرزوق " خاطر نشان كرد : جمعيت هاي سياسي كه با وزير دادگستري ديدار كردند نكات بسيار مهمي و دقيقي را به اطلاع او رساندند و خاطر نشان كردند كه خيزش مردمي همچنان ادامه خواهد یافت؛ آنها يادآوري كردند كه عوامل رژيم به مساجد حمله مي كنند. آن ها همچنين افزودند كه انقلاب بحرين جز با اجراي راه حل هاي ارائه شده در منشور منامه متوقف نخواهد شد. آن ها تاكيد كردند كه اين رژيم بازيچه كشورهاي منطقه اي نظير عربستان و همچنين آمريكا و انگليس است، و آن ها به آل خلیفه دستور داده اند كه جمعيت هاي سياسي را به بازي بگيرد تا بتواند رهبران مخالف نظام را بفريبد.

 

13-15:07

26



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها