جنایت‌های هولناک گروهک موسوم به «ارتش آزاد» سوریه+فیلم

جنایت‌های هولناک گروهک موسوم به «ارتش آزاد» سوریه+فیلم
چهارشنبه 25 مرداد 1391 - 08:30

تصاوير هولناکي که از جنايات تروريست‌هاي موسوم به «ارتش آزاد» در سوريه در سايت‌هاي اينترنتي منتشر شده، نشان‌دهنده ماهيت و چهره کريه اين گروه است که مدعي است براي حمايت از مردم سوريه مي‌جنگد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، تصاویر منتشرشده از جنایت‌های این گروهک به حدی تکان‌دهنده است که اعتراض شدید سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشر را در پی داشته است.

در این تصاویر، عناصر مسلح گروهک موسوم به «ارتش آزاد»، برای تفریح و سرگرمی و با خونسردی کامل، حامیان و طرفداران نظام حاکم سوریه و شهروندان بی‌گناه را به شکلی فجیع شکنجه می‌کنند و آن‌ها را ددمنشانه و وحشیانه به قتل می‌رسانند.

در یکی از تصاویر منتشرشده، عناصری از «ارتش آزاد»، یکی از جوانان سوری را پس ار آن که به شدت مورد شکنجه غیرانسانی قرار گرفته، مانند گوسفند سر می‌برند.

در این تصاویر، عناصر گروه تروریستی ارتش آزاد در حالی که دست و پای این جوان سوری را بسته‌اند، او را با چاقو سر می‌برند و فریاد می‌زنند: «الله اکبر..! این است سرنوشت کسانی که حامی رژیم باشند!»

در یکی دیگر از این ویدیوها که در شهر اعزاز در استان حلب ضبط شده، یک شهروند سوری در حالی که دستانش از پشت به هم بسته شده، از خودرو به زمین پرت می‌شود و سپس یکی از عناصر مسلح با سلاح کمری؛ و دیگری با مسلسل به او شلیک می‌کنند.

همچنین، در تصاویر منتشر شده در اینترنت، افراد مسلح در شهر الباب در استان حلب، شماری از شهروندان سوری را از بام منازل به زمین پرت می‌کنند و مشخص نیست که این افراد زنده‌اند یا به قتل رسیده‌اند.







دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها