اعزام مزدوران بیگانه به سوریه محکوم است

اعزام مزدوران بیگانه به سوریه محکوم است
چهارشنبه 25 مرداد 1391 - 10:19

معاون دبيركل اتحاديه جوانان عرب، اعزام مزدوران عرب و غيرعرب به سوريه با شعار جهاد را محكوم كرد.

«ملاذ مقداد»، سه‌شنبه شب در گفت‌وگو با شبكه خبري العالم، درباره اعزام مزدوران بيگانه به سوريه تحت شعار «جهاد» گفت: چنين جهادي بايد در سوريه انجام شود، به ويژه در شرايط كنوني كه اسرائيل با بهره‌برداري از بحران سوريه براي تسريع ساخت شهرك‌هاي صهيونيست‌نشين و يهودي‌سازي قدس تلاش مي‌كند.

وي افزود: در حالي كه فلسطين و مسجدالاقصي سرزمين جهاد است، تاسفبار است كه آن‌ها مدعي‌اند در سوريه جهاد وجود دارد.

 مقداد، با بيان اينكه موضوع اصلي نشست فوق العاده سران كشورهاي اسلامي درمكه مكرمه سوريه است، تصريح كرد: آمريكا، پس از شكست در شعله‌ور كردن آتش جنگ بين ايران و كشورهاي عربي و نيز ايجاد فتنه طايفي در منطقه، سعي مي‌كند تحت عنوان «جهاد در سوريه» بين كشورهاي عربي فتنه و جنگ ايجاد كند.

وي درباره موضع تركيه و استقرار نيروهاي آن در مرزهاي سوريه نيز گفت: اين موضع تركيه به منزله بازگشت به منطق جنگ است و 70 درصد از مردم ترکیه با جنگ علیه سوریه مخالف‌اند.

مقداد با اشاره به اینکه دولت اردوغان بر طبل جنگ با سوریه می‌کوبد، گفت: بحران سوريه جز از راه سياسي قابل حل نيست. ما بر اهميت همه طرح هاي داخلي و خارجي كه مبتني بر راه حل مسالمت‌آميز در سوریه است تاکید می‌کنیم.

 معاون دبيركل اتحاديه جوانان عرب  گفت ريخته شدن خون سوري ها از سوي هموطنان آنان حرام است و درگيري ها در سوريه در راستاي اجراي طرح هاي آمريكا براي مسلط كردن رژيم غاصب صهيونيستي بر امت عربي و سوريه صورت مي گيرد.

-14-23:48

 



پربیننده ترین خبرها