زمان واریز افزایش ۲۰درصدی حقوق کارکنان دولت مشخص شد

زمان واریز افزایش ۲۰درصدی حقوق کارکنان دولت مشخص شد
شنبه 12 خرداد 1397 - 10:54

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان این که لاریجانی هفته گذشته مصوبه مجلس مبنی بر افزایش حداقل 20درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری را، برای اجرا به دولت ابلاغ کرده، زمان واریز این مبلغ برای کارکنان دولت را اعلام کرد.

العالم ـ ایران ـ اقتصادی

محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب استفساریه مجلس درباره افزایش 20درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری به تسنیم گفته، چندی پیش اختلافی میان دولت و مجلس بر سر میزان افزایش حقوق کارکنان دولت در سال جاری ایجاد شد که با تصویب استفساریه‌ و تأیید آن از سوی شورای نگهبان این اختلاف‌نظر برطرف شد.

وی خاطرنشان کرده، آقای لاریجانی رئیس مجلس، هفته گذشته مصوبه مجلس مبنی بر افزایش حداقل 20درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری را، برای اجرا به دولت ابلاغ کرد که براساس آن دولت موظف شده است مابه‌التفاوت افزایش 20درصدی حقوق‌ها را تا پایان خرداد واریز کند.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به جزئیات افزایش 20درصدی نزولی پلکانی حقوق کارمندان دولت در سال جاری، گفته، طبق مصوبه مجلس در جزء (1) بند (الف) تبصره (12) لایحه بودجه 97، حقوق کارکنان دولت در سال جاری از از صفر تا 20 درصد افزایش می‌یابد، به‌نحوی که آن دسته از کارکنان دولت که حقوق‌شان کمتر از حداقل دستمزد است، 20 درصد و آنهایی هم که حقوق‌شان بیشتر از حداقل دستمزد است، کمتر از 20 درصد افزایش می‌یابد، اما سقف افزایش حقوق، 20 درصد تعیین شده است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس خاطرنشان کرده، طبق اطلاعی که کسب کرده‌‌است، مابه‌التفاوت افزایش 20درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری نهایتاً تا پایان خرداد واریز خواهد شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها