عضو جبهه دمکراتیک برای آزادی فلسطین مطرح کرد

روز قدس، روز حمايت از مبارزه فلسطینیان

روز قدس، روز حمايت از مبارزه فلسطینیان
پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 - 14:37

غزه(العالم)- عضو جبهه دمكراتيك براي آزادي فلسطين ، روز قدس را روز حمايت امت اسلامي از مبارزه مردم فلسطين دانست.

"طلال ابوظريفه" روز پنجشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس از سوی امام خميني (ره) گفت: این روز ، زمان حمايت همه جانبه امت اسلامي از مبارزه مردم فلسطين در برابر توطئه هاي صهيونيستي و غربي است.

طلال ادامه داد: امام خميني (ره) اين روز را براي حمايت از مبارزه ملت فلسطين و تاكيد بر هويت اسلامي قدس برگزيد و فلسطینی ها آن را روز مبارزه با هرگونه تلاش برای از بین بردن هویت و آثار تاریخی قدس توسط اشغالگران قرار داده اند.

وي تصريح كرد : امروز همه كشورهاي اسلامي بايد به مقابله با چالشي كه قدس با آن مواجه است، بپردازند و از پايداري ملت فلسطين و قدس در برابر اشغالگران حمايت کنند.

ابوظريفه در ادامه يادآور شد که چنددستگي و تفرقه موضع فلسطينيان را در مقابل دشمن تحت تاثير قرار مي دهد .بنابراین بايد اين روند پايان یابد و زمینه وحدت مواضع فلسطینی ها هموار گردد.

وي با تاكيد بر ضرورت اولويت مساله فلسطين براي انقلاب هاي عربي، آمريكا و انگلستان را به تلاش براي به چالش كشيدن كشورهاي منطقه و حمايت از رژيم صهيونيستي كه حافظ منافع غرب در منطقه است، متهم كرد. 

ابوظريفه از مسلمانان خواست مانع سیطره كشورهاي سلطه گر بر منابع، امكانات و توانمندي هاي علمي و فناوري امت اسلام شوند و به دشمنان اجازه تفرقه افکنی و دامن زدن به فتنه های فرقه ای در کشورهای اسلامی ندهند.   

وي در پایان تهديدهاي صهيونيستي و آمريكايي براي حمله نظامي به ايران را محكوم كرد.

MKH-16-12:05

 

پربیننده ترین خبرها