تأکید یمنی‌ها بر ادامه انقلاب در عید فطر

تأکید یمنی‌ها بر ادامه انقلاب در عید فطر
دوشنبه 30 مرداد 1391 - 07:16

العالم، صنعاء - صدها هزار يمني پس از نماز عيد سعيد فطر با شرکت در تظاهرات بر ادامه تلاشها تا تحقق اهداف انقلابشان تأکيد کردند.

خبرنگار شبکه العالم از صنعا گزارش داد، نماز عيد سعید فطر امسال همچون سال گذشته در خيابان ها و ميادين شهرهای مختلف یمن برگزار شد. یمنی ها پس از نماز عید فطر با برگزاری تظاهرات تحقق همه اهداف انقلاب را خواستار شدند..
مردم يمن در حالي دومين سال پياپي نماز عيد فطر را در خيابان ها و ميادين برگزار کردند که توانسته اند با اعتراضات گسترده خود علي عبد الله صالح دیکتاتور پیشین یمن را پس از 33 سال از قدرت بر كنار كنند.
يكي از جوانان انقلابي حاضر در این تظاهرات به خبرنگار العالم، گفت:  رژيم صالح همچنان حكومت مي كند، مزدوران اين رژيم به وزاراتخانه هاي حساس كشور حمله مي كنند و حكومت و دولت فعلي نيز اقدامي انجام نمي دهند.
تظاهركنندگان يمني عید فطر را آغاز مرحله جديدي برای تشديد فعاليت هاي انقلابي دانستند و  ضعف عملكرد دولت باسندوه نخست وزیر این کشور، و بی اختیار بودن عبد ربه منصور هادي رئیس جمهور و تاخير وي در بركناري بازمانده هاي رژیم پیشین و نزديكان عبدالله صالح از نهادهاي نظامي را مورد انتقاد قرار دادند.
"محمد البحر" یکی دیگر از جوانان انقلابي به العالم، گفت:پيام ما به رئيس جمهور اين است كه از تو تصميمات جدي مي خواهيم.
خانم سبا محمد، ديگر فعال انقلابي حاضر در تظاهرات پس از نماز عید سعید فطر نيز گفت: ما تكميل انقلاب را مي خواهيم و به دنبال تشديد جنبش بعد از عيد فطر هستيم.
از ويژگي هاي تظاهرات روز گذشته يمن حضور خانواده ها در اين تظاهرات بود كه نشانگر آگاهي آن ها از اهميت حضور در عرصه تا زمان تكميل اهداف انقلاب و تغيير عملي در كشورشان است.
19-17:42 








پربیننده ترین خبرها