رییس فدراسیون فوتبال سعودی:

بازیکنان عربستان به خاطر باخت سنگین از روسیه مجازات می شوند

بازیکنان عربستان به خاطر باخت سنگین از روسیه مجازات می شوند
جمعه 25 خرداد 1397 - 13:49

رییس فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرده که برخی از بازیکنان تیم ملی فوتبال این کشور به دلیل عملکرد ضعیف در دیدار با روسیه ، بازخواست می شوند.

العالم ـ عربستان سعودی

"عادل عزت" نام برخی از بازیکنان را به تلویزیون دولتی عربستان اعلام و خاطرنشان کرده که "عبدالله المعیوف" دروازه بان، "عمر هوساوی" و "محمد السهلاوی" با عملکرد دور از انتظار، شکست سنگین را در مقابل تیم روسیه رقم زدند.
وی عملکرد بازیکنان تیم ملی فوتبال عربستان را بسیار بد خوانده و گفته که این بازی به هیچ وجه منعکس کننده برنامه آماده سازی که سازمان ورزش عربستان برای تیم در نظر گرفته بود، نیست.
در حالیکه "ترکی آل الشیخ" رییس سازمان ورزش عربستان، مسئولیت شکست سنگین در مقابل تیم روسیه را پذیرفته است، رییس فدارسیون این کشور، با تمجید از عملکرد وی، بازیکنان را مقصر این شکست دانسته و خاطرنشان کرده که آل الشیخ به هیچ وجه مقصر نیست.
آل الشیخ پیشتر با انتشار پیامی ویدئویی در صفحه توئیترش با اشاره به شکست 5-0 تیم فوتبال عربستان در مصاف با روسیه، در دیدار افتتاحیه جام جهانی، گفته بود، توانایی بازیکنان ما پایین است، ما طی سه سال، بهترین امکانات را در اختیار برخی از بازیکنان قرار دادیم، اما آنها حتی پنج درصد از آموزش های خود را در بازی با روسیه نشان ندادند.
وی با انتقاد شدید از بازیکنان عربستانی خطاب به آنها خاطرنشان کرده، "مرا رو سیاه کردید" و اکنون نمی دانم چه بگویم.

باید هزار بازیکن را به اروپا بفرستیم
رییس سازمان ورزش عربستان گفته، ما باید نسل فوتبال خود را از نو بسازیم. باید یکهزار بازیکن بین 12 تا 16 سال را به اروپا بفرستیم تا نسل بعدی فوتبال را بسازند.
آل شیخ مسئولیت این باخت را برعهده گرفت و از مردم کشورش عذرخواهی کرد.
آل شیخ که در مسکو حضور دارد، با اشاره به سطح پایین بازیکنان تیم کشورش در بازی با روسیه، گفته، قبلا درباره این ضعف تیم خود یادآوری کرده بودیم، ما بازیکن عربستانی با قیمت یک میلیون ریال نداریم و این نشان دهنده توانایی پایین ما است.
به گزارش ایرنا، تیم ملی عربستان دیروز (پنجشنبه) در دیدار افتتاحیه جام جهانی به مصاف روسیه رفت و در این مسابقه که در حضور محمد بن سلمان ولیعهد سعودی و ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه برگزار شد، عربستان با نتیجه ٥-٠ بازی را به روسیه واگذار کرد.

پربیننده ترین خبرها