کشف بیمارستان مجهز تروریست ها در حومه حمص

کشف بیمارستان مجهز تروریست ها در حومه حمص
دوشنبه 28 خرداد 1397 - 11:58

واحدهای مهندسی ارتش سوریه هنگام پاکسازی شهرک "تلدو" در حومه شهر "حمص"، بیمارستان میدانی مجهز به جا مانده از تروریست ها را کشف کردند.

العالم  ـ سوریه

رسانه های سوریه با اعلام کشف بیمارستان میدانی تروریست ها درحومه حمص گزارش کردند که این بیمارستان در بردارنده اتاق های بزرگ عمل جراحی، دستگاه ها و تجهیزات پزشکی، چندین تخت و داروهای خارجی است. 
بنابر این گزارش، واحدهای مهندسی ارتش سوریه همچنین در 17 خرداد جاری دستگاه های مخابرات، ماهواره و شبکه ای از تونل های پیچ در پیچ که توسط تروریست ها در زیر مدرسه ها و خانه های شهروندان و مزارع آنان در شهرک "تیر معله" در استان حمص را کشف کرده بودند. 

به گزارش ایرنا، بنابر گزارش رسانه های سوریه پاکسازی مناطق آلوده از وجود تروریستها در چارچوب استقرار ثبات و امنیت در شهرک ها و روستاهای حومه شمالی شهر حمص در غرب سوریه در حال انجام است . 

ارتش سوریه هم اکنون با خنثی کردن مواد منفجره به جا مانده از تروریست ها و تامین امنیت تمامی شهرها و شهرک ها در حومه شمالی حمص، در حال فراهم آوردن زمینه بازگشت شهروندان به خانه و کاشانه شان است . 
پدیده شوم تروریسم 26 اردیبهشت در حومه شمالی حمص و حومه جنوبی "حماه" با حملات ارتش سوریه ریشه کن شد و تروریست ها خود را تسلیم کردند و تسلیحات و مهمات را تحویل ارتش این کشور دادند و آن دسته از تروریست ها که طرح آشتی ملی را نپذیرفتند، به شمال سوریه رفتند. 

پربیننده ترین خبرها