جایزه میلیونی عربستان برای پاسخ به عالم شیعه

جایزه میلیونی عربستان برای پاسخ به عالم شیعه
شنبه 4 شهريور 1391 - 10:33

سعودي‌ها يک ميليون ريال به عنوان جايزه براي پيروزي در مناظره با "علامه سيد کمال حيدري" تعيين کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، ناتوانی تماس گیرندگان با برنامه تلویزیونی "علامه سید کمال حیدری" از کشورهای مختلف عربی، در مناظره با وی به دلیل اطلاعات و پاسخ‌های منطقی و قاطع وی، موجب شده است که سعودی‌ها جهت تشویق افراد برای شکست دادن این عالم شیعه در مناظره، یک میلیون ریال سعودی (معادل پاند میلیون تومان) جایزه تعیین کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سید کمال الحیدری از شاگردان آیت‌الله محمد باقر صدر است. وی در برنامۀ «مطارحات فی العقیدة» شبکه تلویزیونی «الکوثر» با استناد به کتاب‌های اهل تسنن واهی و پوچ بودن عقاید وهابیت و تفکیری را اثبات می‌کند.

برنامه سید کمال الحیدری در میان مردم کشورهای عربی از پربیننده‌ترین برنامه‌هاست. بسیاری از ببینندگان پرسش‌ها دینی خود را با وی مطرح می‌کنند و حتی برخی از سلفی‌های تندرو نیز در این برنامه علیه وی سخنان تندی ایراد می‌کنند.

دقت، تسلط و تأثیر گذاری کلام ایشان در میان مخاطبان مسلمان در پرده‌برداری و افشای مستند از زوایای پنهان اندیشه‌های تفکیری وهابیت و اسلام اموی سبب شد تا رژیم آل‌سعود، به عنوان پایگاه وهابیت، برای اشخاصی که حاضر باشند با وی مناظره کنند و به مباحث ایشان پاسخ بگویند جوایز میلیونی پرداخت کند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها