در گفتگو با العالم مطرح شد؛

تحلیل یکی از رهبران انصار الله درباره مأموریت نماینده سازمان ملل در یمن

تحلیل یکی از رهبران انصار الله درباره مأموریت نماینده سازمان ملل در یمن
سه شنبه 29 خرداد 1397 - 09:39

"سلیم المغلس"، عضو شورای سیاسی انصار الله گفت: مادامی که آمریکا و انگلیس در راستای تحقق مطامع خود سعی در دست اندازی بر سواحل یمنی و گذرگاه های آبی دارند، نه مارتین گریفیتس و نه هیچ کس دیگر نمی توانند درباره وضعیت الحدیده به توافق برسند.

العالم - یمن

سلیم المغلس از رهبران جنبش انصارالله یمن در مصاحبه با شبکه العالم گفت: نماینده ویژه سازمان ملل در یمن صرفا یک واسطه است که بر اساس رویکردهای شورای امنیت کار می کند حال آنکه همان شورای امنیت زیر سلطه امریکا و متحدانش است؛ سازمان ملل که نتوانست فرودگاه صنعا را بازگشایی کند ناتوان تر از آن است که بتواند جنگی را که آمریکا، انگلیس، عربستان و امارات همراه با تمام مزدورانشان تمام امکانات خود را در آن به کار گرفته اند، متوقف کنند.

المغلس تصریح کرد: ما و ملت آزاده یمن هیچ امیدی به نماینده ویژه سازمان ملل نداریم بلکه تمام امیدمان به خدا و آرمان بر حقمان و حرکت هوشیارانه مردم برای مقابله با این تجاوز و محاصره ظالمانه است.

وی افزود: ما بر این باوریم که این تجاوز فقط با دلاورمردی مردم یمن و ایستادگی و حمله های حیدرگونه آنها با یاری خدا متوقف می شود. و حریف چاره ای جز تسلیم در برابر اراده مردم و ورود به عملیات سیاسی با حضور و مشارکت همه مردم و طرف های یمنی با تأکید بر حفظ آزادی و حرمت ملت یمن و احترام به استقلال و حاکمیت یمن ندارد.

208

پربیننده ترین خبرها