تدابیر آل خلیفه برای بایکوت خبری انقلاب مردمی

تدابیر آل خلیفه برای بایکوت خبری انقلاب مردمی
شنبه 4 شهريور 1391 - 16:10

منامه(العالم)- نماينده سابق پارلمان بحرين گفت، رژيم آل خليفه اسامي صدها فعال حقوقي و سياسي بحريني را به كشورهاي همسايه داده است تا از ورود اين افراد به کشورهاي همسايه جلوگيري شود.

"عبدالمجيد السبع" ساعاتي پيش در گفت وگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت، رژیم بحرين در تلاش است با محدود کردن فعالان حقوقي و سياسي مانع رسيدن صداي آزاديخواهان بحريني به محافل بين المللي و حاميان مسئله بحرين شود.

وی با اشاره به جلوگیری مقامات كويتي از ورود دو فعال زن بحريني به اين كشور خاطر نشان كرد، در گذشته نيز مقامات كويتي مانع ورود بسياري از فعالان حقوقي و سياسي بحريني به اين كشور شدند.

عبدالمجيد السبع دليل این برخورد مقامات کویت را درخواست آل خليفه براي جلوگيري از ورود فعالان بحرینی به این کشور عنوان كرد.

نماينده سابق جمعیت الوفاق در پارلمان بحرين افزود، بر اساس اطلاعات موجود ،" رمله عبد الحميد و نازي كريمي"دو زن فعال بحرینی ، عصر امروز به بحرين باز گردانده مي شوند .

وي گفت: رژيم آل خليفه از دهه 90 قرن گذشته فهرست هايي از اسامي فعالان بحريني به كشورهاي مجاور داده است تا اين فعالان مورد تعقيب قرار گيرند و تحركات شان محدود شود.

اين نماينده سابق پارلمان بحرين در پایان از ارائه اسامي حدود 400 فعال حقوقي و سياسي بحريني به كشورهاي مجاور خبر داد.

FF-25-15:06

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها