اعتراف ديگو کاستا ؛

پيروزي اسپانيا برابر ايران شانسي بود

پيروزي اسپانيا برابر ايران شانسي بود
پنج‌شنبه 31 خرداد 1397 - 10:56

دیگو کاستا بازيکن تيم فوتبال اسپانيا اعتراف کرد گلی که در مسابقه با ايران به ثمر رسانده از روی شانس و خوش اقبالی بوده است.

العالم-ایران/ورزشی

­به گزارش  خبرگزاری فرانسه ، دیگو کاستا بازیکن تیم ملی فوتبال اسپانیا خطای عمدی روی علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش ایران را در جریان رقابت دو تیم که با پیروزی یک بر صفر سفیدپوشان اسپانیایی به پایان رسید نپذيرفت اما در عین حال اعتراف کرد گلی که در این مسابقه به ثمر رسانده از روی شانس و خوش اقبالی بوده است.
کاستا که از بازی دفاعی «شیرهای ایرانی» به خشم آمده بود در یک صحنه در حالی که بیرانوند سعی داشت با ضربه آزاد بازی را از مقابل دروازه ایران شروع کند، با نزدیک شدن به بازیکن ایرانی، پای او را لگد کرد.
داور اروگوئه ای کاستا را به خاطر این حرکت جریمه نکرد و کاستا در ادامه در دقیقه پنجاه و چهار بازی موفق شد در جریان درگیری با رامین رضائیان مدافع قرمزپوشان برای مالکیت توپ در محوطه جریمه ایران، دروازه این تیم را باز کند.

ایران که در بازی نخست خود یک بر صفر مغرب را شکست داده بود در ورزشگاه کازان شجاعانه در برابر اسپانیا جنگید تا امیدهایش را برای راهیابی به جمع شانزده تیم برتر رقابت هاي جام جهاني 2018 روسيه از دست ندهد.
تيم ملي ايران در رقابت با اسپانيا يک گل نيز به ثمر رساند اما داور بازی گل ایران را پس از بازبینی صحنه گل با استفاده از ویدئو چک ، نپذيرفت.

صدا و سیما

پربیننده ترین خبرها