فرمانده نیروی زمینی ارتش:

آمادگی نیروی زمینی ارتش هراس در دل دشمن انداخته است

آمادگی نیروی زمینی ارتش هراس در دل دشمن انداخته است
جمعه 1 تير 1397 - 16:30

فرمانده نیروی زمینی ارتش آمادگی رزمی و توان دفاعی نیروی زمینی هراس در دل دشمن انداخته و آن ها را در عرصه های مختلف ناکام گذاشته است.

العالم- ایران/ سیاسی 

فرمانده نیروی زمینی از آمادگی رزمی و توان دفاعی تیپ ۴۰ متحرک هجومی بازدید کرد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در این بازدید و در جمع فرماندهان و کارکنان این تیپ تاکید کرد: امروز روند آمادگی دفاعی و رزمی نیروی زمینی ارتش در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد و کارکنان این نیرو با تمام وجود در ماموریت ها حضور پیدا می کنند و حضور ولایت مدارانه، آمادگی رزمی و توان دفاعی کارکنان، هراس در دل دشمن انداخته و آن ها را در عرصه های مختلف ناکام گذاشته است.

وی با بیان اینکه یگان های متحرک هجومی و واکنش سریع از تحرک بسیار بالایی برخوردار شده اند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تجهیزات و آموزش های متناسب با نوع تهدیدات دشمن در اختیار یگان های متحرک هجومی و واکنش سریع  قرار گرفته است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در این بازدید از نزدیک در جریان آمادگی رزمی و توان دفاعی این تیپ قرار گرفت و دستورات لازم را جهت ارتقاء هرچه بیشتر آمادگی رزمی صادر کرد.

از دیگر برنامه های وی دیدار با خانواده هایی که دارای مشکلات و بیماری صعب العلاج هستند بود و برای رفع مشکلات و تسریع در روند بهبودی و درمان  بیماران دستورات لازم را صادر کرد.

پربیننده ترین خبرها