گربه روسی دیدار ایران و پرتغال را پیش بینی کرد

گربه روسی دیدار ایران و پرتغال را پیش بینی کرد
دوشنبه 4 تير 1397 - 16:58

آشیل گربه معروف روس که پیش از این نیز بازی ایران و مراکش را به درستی پیش بینی کرده بود، بازی ایران و پرتغال را هم پیش بینی کرد.

العالم ـ ورزشی ـ گوناگون

بنابر گزارش اسپوتنیک، آشیل گربه نام آشنای روسی که به دلیل پیش بینی هایش از برنده مسابقات جام جهانی، معروفیت زیادی در میان هواداران فوتبال در سرتاسر دنیا پیدا کرده است، بعد از پیش بینی برد ایران در برابر مراکش این بار از میان تیم های ملی ایران و پرتغال که امروز (دوشنبه) ساعت 22:30 به مصاف یکدیگر خواهند رفت، تیم ملی فوتبال ایران را پیروز این دیدار حساس اعلام کرد.

طبق خبر های منتشر شده وقتی این گربه برای بار دوم نیز خواسته است برنده مسابقه را پیش بینی کند باز هم تیم ملی ایران را برنده این جدال سخت معرفی کرده است.

تیم های ملی فوتبال ایران و پرتغال امشب از ساعت 22:30 در یک دیدار حساس در شهر سارانسک به مصاف بکدیگر می روند و هواداران ایرانی فوتبال امید فراوانی به شکست یاران کریس رونالدو و صعود تاریخی به مرحله بعدی مسابقات جام جهانی دارند.

یاد آور می شود که پیش بینی گربه معروف روسی در خصوص بازی ایران و اسپانیا نادرست از آب آمده بود.

گربه معروف روسی نتیجه دیدار روز چهارشنبه 30 خرداد بین ایران و اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ را برد ایران پیش بینی کرده بود که بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر  به نفع اسپانیا پایان یافت.

البته تیم ملی فوتبال ایران فارغ از این حرف ها، بنابر اعلام کارلوس کی روش برای رسیدن به مرحله حذفی جام جهانی تمام تلاش خود را به کارگرفته و در برابر تیم ملی پرتغال دست بسته نخواهد بود و درپی گرفتن نتیجه ای شایسته در برابر آنها صف آرایی خواهد کرد.

پربیننده ترین خبرها