نگرانی اشغالگران از جهنمی که درانتظارشان است

نگرانی اشغالگران از جهنمی که درانتظارشان است
چهارشنبه 8 شهريور 1391 - 05:08

هشدار سيد حسن نصرالله دبيرکل حزب الله لبنان درباره توانايي مقاومت براي تبديل کردن زندگي ميليونها صهيونيست به جهنم، اشغالگران را نگران کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، گزارشگر کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی تأکید کرد: "منابع خبری از رزمایش بی سابقه حزب الله در مناطق جنوب خبر دادند. در این رزمایش نیروهای رزمی حزب الله خود را برای رویارویی با اسرائیل آماده کردند".

وی ادعا کرد: "این رزمایش با نظارت مستقیم سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و فرماندهان عالی رتبه سپاه پاسدران انقلاب اسلامی برگزار شد".

در ادامه تلویزیون اسرائیل بخشی از اظهارات سید حسن نصرالله را در این زمینه پخش کرد.

نصرالله در سخنان خود تصریح کرد: "ما می توانیم زندگی میلیونها اسرائیلی را در سرزمین های اشغالی به جهنم واقعی تبدیل کنیم؛ رهبران مقاومت آزادی الجلیل از چنگال اشغالگران اسرائیلی را از رزمندگان حزب الله خواستارند".

وی در ادامه با هشدار به صهیونیست ها دربارۀ تبعات هرگونه اقدام تجاوزگرانه به لبنان، گفت: "تاوان اقدامات تجاوزکارانه اسرائیل علیه لبنان، بسیار سنگین خواهد بود".

گزارشگر اسرائیلی در ادامۀ تحلیل خود از رزمایش حزب الله لبنان، تصریح کرد: "در این رزمایش که وسیع ترین مانور حزب الله از زمان تاسیس این حزب تا کنون به شمار می رود، دهها هزار نفر از عناصر رزمنده این حزب حضور داشتند، و آنها آمادگی خود را برای آزادسازی الجلیل اعلام کردند".

وی ادامه داد: "حزب الله لبنان همچنین با احداث تعدادی پناهگاه در برخی روستاهای واقع در جنوب لبنان، ساکنان این مناطق را برای مقابله با جنگ احتمالی با اسرائیل، آماده می کند".

گزارشگر اسرائیلی تصریح کرد: "بر اساس گزارش منتشر شده در یک روزنامه کویتی، حزب الله لبنان با حمایت ایران، فعالیت هایی را در شبه جزیره سینا آغاز کرده است".

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها