تونس با پیروزی به خانه بازگشت

تونس با پیروزی به خانه بازگشت
جمعه 8 تير 1397 - 00:48

تیم فوتبال تونس با پیروزی 2 بر یک مقابل پاناما، وداع آبرومندانه ای با بیست و یکمین دوره رقابت های جام جهانی داشت.

العالم-اروپا

تیم های تونس و پاناما که با قبول 2 شکست متوالی شانسی برای صعود به مرحله حذفی جام جهانی 2018 نداشتند، پنجشنبه شب در شهر «سارانسک» به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 2-1 نماینده آفریقا به اتمام رسید.

در دقیقه 33 هجوم بازیکنان پاناما موجب شد تا «یاسین مراح» مدافع تونس به اشتباه دروازه تیم خودی را باز کرده تا عملکرد ضعیف مدافعان این تیم در جام جهانی تکمیل شود.

تونسی ها که نمی خواستند آخرین دیدار خود را نیز با شکست به اتمام برسانند، شروع خوبی در نیمه دوم داشتند و با ضربه «بن یوسف» در دقیقه 51 به گل تساوی رسیدند.

برتری تونس ادامه یافت و در دقیقه 65 «وهبی خضری» دومین گلزن تیمش لقب گرفت.

در نهایت تونس به پیروزی رسید تا با سه امتیاز به کار خود در جام جهانی پایان دهد و پاناما نیز که نخستین حضورش در تاریخ جام جهانی را تجربه می کرد با سه شکست به کار پایان داد.

تونس تنها تیمی است که در مرحله گروهی جام جهانی 2018 از هر سه دروازه بان خود استفاده کرد.

از گروه هشتم، تیم های بلژیک با 9 و انگلیس با 6 امتیازی راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند.

**ترکیب تونس:

ماتلوتی، یاسین مراح، اوساما حدادی، رامی بدوی، بن یوسف، وهبی خضری(بسام الصرارفی)، فرجانی ساسی(انیس بدری)، الیاس شیری، گایلن چاللی، حمدی ناگویز، نعیم اسلیتی(احمد خلیل)

**ترکیب پاناما:

جامیه پندو، فیدل اسکوبار، رامون تورس، گابریل گومز(هارولد کامینگز)، ادگار بارسناس، گابریل تورس(لوئیز تخادا)، آدولفو ماچادو، لوییس اوالو، ریکاردو آویلا(آرویو)، آنیبل گودوی و لوییس رودریگز

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها