افشای سفر هیئت نظامی امارات به تل‌آویو

افشای سفر هیئت نظامی امارات به تل‌آویو
پنج‌شنبه 14 تير 1397 - 13:32

منابع صهیونیستی از سفر یک هیئت نظامی اماراتی به مناطق اشغالی به همراه یک مقام بلندپایه آمریکایی پرده برداشتند.

العالم-فلسطین اشغالی

منابع رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس از سفر هیئت نظامی امارات به مناطق اشغالی پرده برداشتند که اخیرا به همراه یک مقام بلندپایه آمریکایی انجام شده است.

به گفته این منبع عربی، هیئت نظامی امارات از نیروی هوایی این کشور بوده که با هدف مطلع شدن از توانمندی‌های جدیدترین و پیشرفته‌ترین جنگنده‌های اف 35 آمریکایی که در اختیار نیروی هوایی اسرائیل است، به مناطق اشغالی سفر کرده است.

بر اساس آنچه i24news به نقل از این منبع عربی آورده است، مقامات صهیونیست، توانمندی‌های جنگنده اف 35 را به  اطلاع هیئت اماراتی رسانده‌اند تا آنها در جریان قدرت و  توان این جنگنده قرار گیرند.

خاطر نشان می‌شود چندی است که قطار عادی‌سازی روابط میان رژیم‌های عربی و رژیم صهیونیستی با سرعت چشمگیری حرکت می‌کند که در صدر این کشورهای عربی، رژیم سعودی، امارات و رژیم حاکم بر بحرین قرار دارند.

امارات از سال‌ها پیش در رزمایش‌هایی که در یونان و آمریکا برگزار می‌شود در کنار رژیم صهیونیستی مشارکت می‌کند، همچنانکه روند عادی ‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس را شتاب بخشیده به طوری که سبب شد تا نتانیاهو بارها از روابط سری میان این رژیم و برخی کشورهای عربی که به زعم خود آنها را میانه‌رو خواند، تمجید کند و این روابط را بی‌نهایت مفید و موثر بخواند.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها